کامرانی فر:اشتباه نکنید؛بازیکن گسترش 2 اخطاره نشد/داوران تهدید میشوند!

کامرانی فر:اشتباه نکنید؛بازیکن گسترش 2 اخطاره نشد/داوران تهدید میشوند!

رئیس دپارتمان داوری گفت: فقط در یک بازی اشتباه تاثیرگذار روی نتیجه مسابقه رخ داده است.

حسن کامرانی فر در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با قضاوت بازیهای هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: قضاوت داوران در مجموع بد نبود و به جز یک بازی میان سایپا و سیاه جامگان در سایر مسابقات اشتباه تاثیرگذار در نتیجه مسابقه نداشتیم. در آن بازی هم معتقدم که داور روی صحنه گل اشتباه کرده است.

وی افزود: ما در حال بررسی قضاوت داوران هستیم و به زودی گزارش کاملی از آن را ارائه می کنیم اما آنقدر هم که برخی اتفاقات بزرگ شده، نیست. همانطور که گفتم فقط در یک بازی اشتباه تاثیرگذار روی نتیجه مسابقه رخ داده است.

رئیس دپارتمان داوری درباره نشان دادن 2 اخطار به بازیکن گسترش فولاد تصریح کرد: با مطالعه گزارش داور بازی متوجه شدیم که در دقیقه 34 شماره 5 تیم گسترش فولاد به دلیل استفاده از الفاظ زشت و ناپسند کارت زرد دریافت کرده است. در واقع بازیکن شماره 61 در صحنه اول اخطار نگرفته و 2 اخطاره شدن یک بازیکن اشتباه رسانه ها و حتی خود بازیکن گسترش فولاد بوده است.

کامرانی فر در ادامه  بیان داشت: ما به گزارش داور استناد می کنیم و فکر نمی کنیم که خود بازیکن چه می گوید. در آن صحنه داور با کمک های خودش نیز مشورت کرده و به بازیکن شماره 5 اخطار داده است. حتی بعد از آن هم به بازیکنان پرسپولیس می گوید که من به بازیکن شماره 5 اخطار داده بودم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فقط در بازی سایپا و سیاه جامگان، بازیکن سایپا در صحنه گل با دست توپ را حمل کرده و داور باید خطای هند اعلام می کرد. باید بررسی کنیم که چرا داور از تصمیم خود برگشته است.

رئیس دپارتمان داوری در پایان گفت: متاسفانه در هفته های اخیر شاهد ارسال پیام های تهدیدآمیز و مشکوک به داوران بودیم. کسانی که چنین تماس هایی با شماره های ناشناس داشتند، باید شناسایی شده و پاسخگو باشند. این تماس ها از سوی باشگاه ها نبوده و قبل از بازی با پیام های تهدید آمیز تمرکز داور را به هم می ریزند.