لحظه به لحظه با برنامه 90/LIVE

لحظه به لحظه با برنامه 90/LIVE

برنامه 90 دوشنبه 4 بهمن از ساعت 22:35 آغاز شد.

به گزارش کاپ، حاشیه های لحظه به لحظه این برنامه به شرح زیر است:

01:48- پایان برنامه 90. فرصت نشد که علیرضا منصوریان درباره پیشنهادات خود برای تغییر برنامه لیگ صحبت کند.

01:23- اشتباه داوری در سایپا و سیاه جامگان

خلعتبری برای گلزنی به سیاه جامگان از دست خود استفاده کرد و باید گل مردود اعلام می‌شد.

اشتباهات داوری در بازی استقلال خوزستان و سپاهان

مدافع استقلال خوزستان به دلیل خطا روی مهاجم سپاهان باید اخراج می‌شد.اعلام پنالتی برای استقلال خوزستان اشتباه بود.

اشتباهات داوری بازی پرسپولیس و گسترش

ابراهیم‌زاده دو اخطار گرفت اما اخراج نشد. ابراهیم‌زاده باید از بازی بعد محروم شود.کارت زرد به سید جلال حسینی درست بود اما به دلیل تهیج تماشاگران باید اخطار دوم هم دریافت می‌کرد و اخراج می‌شد.

00:50- واکنش تند عادل فردوسی پور به انتقادات درباره سواستفاده او از پیامک ها: 

نمی دانم چرا بعضی ها تئوری توطئه دارند و نمی دانم با خودشان چند چند هستند، پیامک ها هیچ عایدی برای ما ندارند. نرود میخ آهنین در سنگ.

 یکی از داورهای سابق و خوش اخلاق کشورمان در پیامی اینستاگرامی این اقدام فردوسی پور را کاسبکارانه دانسته بود. مشخص نیست فردوسی پور به این پست واکنش نشان داده یا مخاطب دیگری را مدنظر داشته است.

00:30- تصاویری از جوان ترین گلزنان لیگ

00:16- رضا قوچان نژاد درباره مسابقات لیگ هلند و گلزنی های خود اظهار داشت: 

امیدوارم خداوند به خانواده های شهیدان قوت بدهد. لازم است ابتدا به آن ها تسلیت بگویم. خدا را شکر  که هم من و هم جهانبخش در هلند خوب کار می کنیم. تیم هر دویمانن خوب است و در جام حذفی در روز چهارشنبه با هم بازی می کنیم.

وی افزود:

این اولین هت تریک من در لیگ هلند بود. متاسفانه نتوانستیم بازی را ببریم. تا دقیقه 87 جلو بودیم اما در یک دقیقه بازی را باختیم. دیروز ناراحت بودیم اما امروز افتخار کردیم که با قهرمان هلند چنین بازی کردیم. با این که باختیم به بازی خود افتخار می کنم و امیدوارم تا آخر سال در بین سه تیم برتر باشیم.

مهاجم هیرنفین اظهار داشت: 

هفته پیش 2 گل به دن هاگ زدم و یک پنالتی هم داشتیم. باید خودم پنالتی را می زدم اما توپ را به بازیکنی دادم که دوست داشت بزند و می خواست گلزنی کند. اشکال ندارد چون فوتبال این است. در تیم ما همه به فکر تیم هستند. اما پنالتی زدن اول تیم من هستم. در بیرون و داخل زمین با هم هماهنگ هستیم و امیدواریم گلهای بیشتر و برهای بیشتری کسب کنیم.

وی درباره فارسی صحبت کردن خود بیان داشت: 

راستش را بخواهید اولین بار با اشکان دژآگه به 90 آمدیم و قبل از آن که بیاییم همه ما را از مجری برنامه ترسانده بودند و گفتند سوالات سختی پرسیده می شود. آن موقع در اولین اردو خیلی حجالتی بودیم. البته اذیت شدیم چون از مجری برنامه یک ساعتی التماس کردیم که ما را اذیت نکند.

گوچی درباره بازیکن تازه وارد تیم هیرنفین تصریح کرد: 

مارتین اودگارد بازیکنی فوق العاده است. فقط دیروز 30 دقیقه با ما بازی کرد. او واقعا خوب و تکنیکی و سریع است. خیلی شوتزن و باکیفیت است. واقعا می فهمیم که چرا رئال مادرید در این سن و سال با او قرارداد بسته است.

مهاجم هیرنفین درباره شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: 

الان با5 بازی در صدرجدول هستیم و بازیهای خوبی در خانه داریم. اگر لژیونرها همین گونه بازی کنند می توانیم شرایط خوب تیم ملی را ادامه دهیم. چرا نشود که برای دومین بار به جام جهانی برویم؟ از لحاظ کادر فنی لازم نیست چیزی بگویم. آن ها خیلی به ما کمک و از ما حمایت کردند. امیدوارم تیم ملی را کمک کنیم. بردهای ما هرگز اتفاقی نبوده است.

23:36- به مناسبت گل زودهنگام جومونگ فولاد در دقیقه 1:32، نگاهی شد به سریع ترین گل های تاریخ فوتبال ایران:

سال 78 در دیدار ابومسلم و ایرسوتر: هادی عبدالله زاده پس از 4 ثانیه گلزنی کرد.

در بازی سپاهان و گسترش خلعتبری در ثانیه 13 برای سپاهان گل زد.

در دربی 1381 علی سامره پس از 49 ثانیه گل زد.

در بازی سپاهان و شاهین بوشهر( ابراهیم توره) در 22 ثانیه گلزنی کرد.

در روز 10 دی 91  غلامرضا رضایی در ثانیه 10:15 به قجر گل زد.

همچنین گل  نیکبخت به کویت برای تیم ملی قبل از دقیقه 2 زده شد و  در سال 82 در برد 4 بر یک مقابل اردن، ایران پس از یک دقیقه گل خورد

23:20- برترین های هفته نفرات زیر بودند:

مهار برتر: محسن فروزان(مقابل پیکان)گل برتر: امید جهانبخش(برابر پیکان)

موقعیت از دست رفته: حسین بادامکی(مقابل پدیده)پاس گل: محمد ابراهیمی(برابر صنعت نفت)

تیرک دروازه: مهدی طارمی(مقابل فولاد خوزستان)کار تیمی: سپاهان(برابر نفت تهران)

حرکات تکنیکی: صادق محرمی، یعقوب کریمی، شهاب گردان، محمد نوری، اسماعیل شریفات، حمیدرضا علی‌عسگری، مجتبی ممشلی، عباس عسکری، محمدرضا خلعتبری، گادوین منشا، حسن بیت‌سعید، پیام ملکیان، مهدی مومنی، امیرحسین صادقی، فرید بهزادی‌کریمی، علی قلی‌زاده، محسن آذرباد، مهدی شریفی و محمدامین درویشی.

23:07- نحوه به ثمر رسیدن گل ها در لیگ

23:06- آمار گلهای زده شده در لیگ.

22:52-عادل فردوسی پور: 

هر جاى دنیا این اتفاق ⁧ پلاسکو ⁩ رخ داده بود خیلی ها استعفا می دادند یا اخراج می شدند.

22:47-فردوسی پور اعلام کرد که درآمد اسمس های برنامه صرف اقدامات ایمنی در مدارس می شود. هرچند پیش از این هم دیده شده است که این برنامه در هنگام مرگ حجازی، پورحیدری و نوروزی از احساسات مردم بهره زیادی گرفته است.

22:46-غصه یک سقوط تلخ؛ قهرمانانی که زیر آوار ماندند اما در قلب‌ها جاودانه شدند. بخش هایی از صحبت های فردوسی پور در این قسمت:

.....چند شب است که تا صبح نمی خوابیم ؟ کنار دستگاه هایی که بی وقفه آوار را جابه جا می کنند ، چشم ها به معجزه ای ست که از راه برسد . اعجاز ، مثل گل هایی که در ثانیه آخر به ثمر رسید . مثل شوری ناگهانی از انتهای ناامیدی که سرنوشت یک فصل ، یک جام یا یک بازی را عوض کرد . مثل وقت اضافه ای که هرگز تمام نشد الا با ضربه ای که تقدیر برای خوشحالی ما کنار گذاشته بود . مثل امواج ثبت شده در یک دستگاه زنده یاب در سحرگاه حادثه.....

22:37- اعلام سوال برنامه: