قوچان نژاد:من و اشکان ازفردوسی پور می ترسیدیم/ برد تیم ملی اتفاقی نیست

قوچان نژاد:من و اشکان ازفردوسی پور می ترسیدیم/ برد تیم ملی اتفاقی نیست

مهاجم ملی پوش هیرنفین گفت: با این که باختیم به بازی خود افتخار می کنم و امیدوارم تا آخر سال در بین سه تیم برتر باشیم.

به گزارش کاپ، رضا قوچان نژاد درباره مسابقات لیگ هلند و گلزنی های خود اظهار داشت: امیدوارم خداوند به خانواده های شهیدان قوت بدهد. لازم است ابتدا به آن ها تسلیت بگویم. خدا را شکر  که هم من و هم جهانبخش در هلند خوب کار می کنیم. تیم هر دویمان خوب است و در جام حذفی در روز چهارشنبه با هم بازی می کنیم.

وی افزود: این اولین هت تریک من در لیگ هلند بود. متاسفانه نتوانستیم بازی را ببریم. تا دقیقه 87 جلو بودیم اما در یک دقیقه بازی را باختیم. دیروز ناراحت بودیم اما امروز افتخار کردیم که با قهرمان هلند چنین بازی کردیم. با این که باختیم به بازی خود افتخار می کنم و امیدوارم تا آخر سال در بین سه تیم برتر باشیم.

مهاجم هیرنفین اظهار داشت: هفته پیش 2 گل به دن هاگ زدم و یک پنالتی هم داشتیم. باید خودم پنالتی را می زدم اما توپ را به بازیکنی دادم که دوست داشت بزند و می خواست گلزنی کند. اشکال ندارد چون فوتبال این است. در تیم ما همه به فکر تیم هستند. اما پنالتی زدن اول تیم من هستم. در بیرون و داخل زمین با هم هماهنگ هستیم و امیدواریم گلهای بیشتر و برهای بیشتری کسب کنیم.

وی درباره فارسی صحبت کردن خود بیان داشت: راستش را بخواهید اولین بار با اشکان دژآگه به 90 آمدیم و قبل از آن که بیاییم همه ما را از مجری برنامه ترسانده بودند و گفتند سوالات سختی پرسیده می شود. آن موقع در اولین اردو خیلی حجالتی بودیم. البته اذیت شدیم چون از مجری برنامه یک ساعتی التماس کردیم که ما را اذیت نکند.

گوچی درباره بازیکن تازه وارد تیم هیرنفین تصریح کرد: مارتین اودگارد بازیکنی فوق العاده است. فقط دیروز 30 دقیقه با ما بازی کرد. او واقعا خوب و تکنیکی و سریع است. خیلی شوتزن و باکیفیت است. واقعا می فهمیم که چرا رئال مادرید در این سن و سال با او قرارداد بسته است.

مهاجم هیرنفین درباره شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: الان با5 بازی در صدرجدول هستیم و بازیهای خوبی در خانه داریم. اگر لژیونرها همین گونه بازی کنند می توانیم شرایط خوب تیم ملی را ادامه دهیم. چرا نشود که برای دومین بار به جام جهانی برویم؟ از لحاظ کادر فنی لازم نیست چیزی بگویم. آن ها خیلی به ما کمک و از ما حمایت کردند. امیدوارم تیم ملی را کمک کنیم. بردهای ما هرگز اتفاقی نبوده است.