کوکه: گریزمن نابغه است

کوکه: گریزمن نابغه است

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو یک شنبه شب در ورزشگاه سن مامس به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان سیمئونه توانستند با گل گریزمن در دقیقه 80، بازی را به تساوی بکشانند تا دست خالی به مادرید باز نگردند.

به گزارش وب سایت نود، در همین راستا هافبک ملی پوش اتلتیکو به تمجید از نبوغ آنتوان گریزمن پرداخت و معتقد است که شوت استثنائی گریزمن توانست یک امتیاز را به روخی بلانکوس هدیه دهد.

به نقل از سایت fourfourtwo، اتلیتکو مادرید در حالی به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت که توانست در دقیقه 3 توسط کوکه به گل دست پیدا کند، اما بیلبائو با دو گل از اینیگو لکوئه و اسکار دی مارکوس موفق شد تا بازی را به نفع خودش برگرداند. در ادامه گریزمن با یک ضربه چیپ بسیار زیبا دروازه ایرایزوز را گشود، اما این گل توسط کمک داور مردود اعلام شد و در آخر باز هم این ستاره فرانسوی بود که توانست در دقیقه 80 با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی 2-2 بکشاند تا دو تیم مجبور به تقسیم امتیازات در این نبرد زیبا شوند.

گریزمن که در این روزها در تیررس منچستریونایتد قرار گرفته است، مورد تعریف و تمجید هم تیمی خود قرار گرفت. کوکه طی مصاحبه ای با شبکه بین اسپورتس در مورد وی و بازی در سن مامس گفت:

بازی زیبا و بسیار فیزیکی بود. به نظرم نتیجه مساوی برای هر دوطرف عادلانه بود. ما همیشه خواستار پیروزی در همه مسابقات هستیم، و از اینکه دو امتیاز را از دست دادیم احساس خوبی نداریم. ما بازی را تحت کنترل داشتیم و توانستیم از فرصت هایمان در ابتدای بازی استفاده کنیم و گل اول را به ثمر برسانیم اما در ادامه بی دقت بودیم و نتواستیم به پیروزی برسیم و در نهایت با شوت فوق العاده نابغه ای مثل گریزمن بازی به تساوی کشیده شد. ما شانس پیروزی در این بازی را داشتیم ولی در استفاده از فرصت هایمان به خوبی کار نکردیم و دو امتیاز را از دست دادیم.

4416