اوبامیانگ: برنامه آماده سازی ضعیف عامل خروج زود هنگام گابن از جام ملت های آفریقا بود

اوبامیانگ: برنامه آماده سازی ضعیف عامل خروج زود هنگام گابن از جام ملت های آفریقا بود

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم ملی گابن که حتی با درخشش خود نتوانست مانع از حذف تیم ملی کشورش از تورنمنت جام ملت های آفریقا شود، تیغ شمشیرش را سمت فدراسیون و نحوه آماده سازی قبل از شروع رقابت ها گرفت.

به گزارش وب سایت نود، 3 تساوی پیاپی در مقابل کامرون، بورکینافاسو و گینه بیسائو، باعث شد تا کشور میزبان نتواند از مرحله گروهی صعود کند و به نظر ستاره دورتموند این موضوع بسیار آزاردهنده است.

به نقل از سایت fourfourtwo، اوبامیانگ موفق شد هر دو گل تیمش را در این رقابت ها در مقابل گینه بیسائو و بورکینافاسو به ثمر برساند، اما در آخر نتوانست مانع حذف تیم ملی گابن از این رقابت ها شود. لازم به ذکر است تغییر بسیار دیر سرمربی تیم ملی گابن هم نتوانست از حذف زود رس این تیم جلوگیری کند. خوزه انتونیو کاماچو در ماه دسامبر به جای خورخه کاستا، سکان تیم ملی به دست گرفت.

اوبامیانگ در این مورد  طی مصاحبه ای گفت:

ما شانس های زیادی داشتیم و این برایمان آزار دهنده است. متاسفانه بعضی مواقع مانند این روز ها توپ هایمان وارد دروازه نمی شود، همچون اولین فرصت من که توپ را از دو متری به بیرون زدم. همه ما بسیار نا امید هستیم. ما واقعا زمان مناسبی برای آماده سازی نداشتیم و تمرینات مان را کمی دیر شروع کردیم. اما من به همه بازیکنان افتخار می کنم. آن ها 100% توانایی و مهارتشان را در زمین به خرج دادند. من فکر می کنم که گابن از تمام تیم ها در این گروه قوی تر بود. اما این مسئله همه چیز را در برمی گیرد، نحوه آماده سازی، تعویض سرمربی و دیگر موارد.

اوبامیانگ در بازی آخر مقابل کامرون بسیار ناراحت به نظر می رسید و بعد از سوت پایان بازی نیز با هیچ کدام از بازیکنان کامرون دست نداد.

4416