آمار فاجعه بار دقت شوت و استفاده از موقعیت ها در تیم منچستریونایتد

آمار فاجعه بار دقت شوت و استفاده از موقعیت ها در تیم منچستریونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در این فصل از نظر استفاده از موقعیت های گلزنی خود، اصلاً شرایط خوبی را تجربه نکرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در حالی شنبه شب در مقابل استوک سیتی، با گل دقیقه 90 رونی از شکست فرار کرد که تیم میزبان در این بازی، تا اواسط نیمه دوم حتی یک شوت درون چارچوب هم نداشت و با اشتباه ماتا، به گل رسیده بود. اما در ان سمت، تیم مورینیو علیرغم خلق موقعیت های بسیار، فقط روی یک ضربه آزاد به گل رسید. در این مسابقه یونایتد 25 شوت به سمت دروازه حریف داشت در حالی که استوک فقط شش ضربه داشت و از همین فرصت های اندک بهره برد تا مثل بازی رفت، با یک امتیاز زمین بازی را ترک کند.

اما این آمار خیلی هم جای شگفتی ندارد، چرا که آمار کلی رقابت های این فصل نشان می دهد شیاطین سرخ در استفاده از موقعیت هایشان به شدت عملکرد بدی داشته اند.

از نظر دقت شوت، یونایتد در رده هجدهم لیگ برتر قرار دارد و فقط ساوتهمپتون و هال سیتی وضعیت بدتری نسبت به این تیم دارند. دقت شوت های یونایتد در این فصل از لیگ جزیره، 8.8% بوده است. در حالی که تیم های بالای دستی یونایتد در جدول، همگی درصد بالای 10 دارند.

اما از نظر گل شدن موقعیت های مسلم گلزنی نیز، شرایط یونایتد اصلاً تعریفی ندارد. آن ها با گل کردن 30.8% از موقعیت های خوب خود، در رده بیستم جدول قرار دارند و هیچ تیمی از این لحاظ، نسبت به یونایتد بدتر کار نکرده است. 5 تیم بزرگ لیگ جزیره که در جدول بالاتر از این تیم قرار دارند، همگی درصدهای بالای 50 دارند.

منچستریونایتد در این فصل، 27 موقعیت مسلم گلزنی را از دست داده است که بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر انگلیس است.

1878