مورینیو: مانع از رفتن رونی به چین نمی شوم

مورینیو: مانع از رفتن رونی به چین نمی شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستریونایتد تاکید کرده مانع از رفتن کاپیتان تیمش به لیگ چین نمی شود.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو عنوان کرده تنها وین رونی 31 ساله که در بازی روز شنبه مقابل استوک سیتی موفق شد به بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد تبدیل شود می تواند در مورد آینده اش تصمیم بگیرد و مانع از رفتن او به لیگ چین نخواهد شد.

مورینیو به نقل از گاردین به خبرنگاران گفته:

نمی خواهم از بازیکنانی که تصمیم می گیرند به چین بروند انتقاد کنم. زندگی خودشان است و تنها آن ها می توانند درباره کارنامه بازیگری شان و زندگی شان تصمیم بگیرند. پولی که پرداخت می شود بسیار زیاد است. تجربه زندگی در چین هم می تواند جالب باشد. می دانم که تعدادی از همکارانم فکر می کنند بیشتر از آن چیزی که تصور می شود مهم هستند و می توانند در زندگی دیگران دخالت کنند اما من چنین آدمی نیستم.

هر کسی مسئول زندگی خودش است. من از کسی انتقاد نمی کنم. در مورد رفتن رونی به چین هم چیزی نمی دانم چون او در این مورد حرفی نزده است. فکر می کنم آینده به او و چیزی که می خواهد در دوران باقی مانده از فوتبالش کسب کند متعلق است. او باید تصمیم بگیرد که می خواهد فوتبالش را چگونه تمام کند و از این سال های آخر چگونه لذت ببرد. فکر می کنم رونی هنوز می تواند به ما کمک کند اما بار دیگر تاکید می کنم که او به سطحی رسیده که همه چیز به خودش بستگی دارد. 

اگر زلاتان تابستان گذشته تصمیم می گرفت به آمریکا و یا چین برود، کسی می توانست از او که کارنامه شگفت انگیزی داشته انتقاد کند؟ رونی هم چنین شرایطی دارد. او صاحب کارنامه بازیگری اش است. رونی و خانواده اش باید تصمیم بگیرند اما او می تواند تاثیر مهمی در تیم ما بگذارد.

2031