انتقاد هندرسون از خط دفاعی لیورپول و شکستی قابل اجتناب

انتقاد هندرسون از خط دفاعی لیورپول و شکستی قابل اجتناب

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول روز شنبه در ورزشگاه آنفیلد به مصاف تیم سوانسی رفت و در حالی که به زعم بسیاری از هواداران می توانست به پیروزی راحت دست پیدا کند، در نهایت با نتیجه 3-2 شکست خوردند.

به گزارش وب سایت نود، بعد از باخت تعجب برانگیز برابر سوانسی، جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول به انتقاد از مدافعین تیمش پرداخت و متعقد است که آن ها می توانستند خیلی بهتر از دروازه محافظت کنند.

به نقل از سایت squawka، بعد از شروعی فوق العاده زیر نظر کلوپ در این فصل، آن ها در حال سپری کردن بحران هستند به طوری که از 3 بازی قبلی خود موفق به کسب تنها 2 امتیاز شده اند و در بازی اخیر نیز نتوانستند سوانسی قعر جدولی را از پیش رو بردارند.

در ابتدای نیمه دوم یورنته مهاجم تیم سوانسی توانست با 2 گل در دقایق ابتدایی این نیمه تیمش را پیش بی اندازد، اما لیورپول موفق شد با بازگشتی فوق العاده و درخشش فیرمینیو بازی را به تساوی بکشاند، سپس در روز پر اشتباه مدافعان لیورپول این گیفلی سیگوردسون بود که توانست گل برتری سوانسی را به ثمر برساند و امید های قهرمانی لیورپول در این فصل را کمرنگ تر از قبل کند.

هندرسون طی مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:

ما هنوز هم به عنوان یک تیم به خود ایمان داریم، بازیکنان بسیار خوبی در اختیار تیم هستند، اما باید به روند خوب گذشته مان برگردیم. من فکر می کنم باید در دفاع بهتر عمل کنیم. ما باید اطمینان حاصل نماییم، وقتی که شما بازی را به نتیجه 2-2 می کشانید، در درجه نخست باید به خوبی دفاع کنید و سپس این حس را پیدا کنید و برای گل بعدی تلاش کنید.

هندرسون در این فصل موفق به زدن 1 گل و سازنده 28 موقعیت گل زنی در 21 بازی لیگ برتر بوده است. با این حال لیورپول با 45 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. این تیم در بازی بعدی باید به مصاف ساوتهمپتون در بازی برگشت جام EFL CUP برود که در بازی رفت 1-0 شکست خورده است.

4416