روزنامه‌های امروز جهان/ مصائب در راه

روزنامه‌های امروز جهان/ مصائب در راه

در این مطلب به بررسی روزنامه‌های معتبر ورزشی اروپا می‌پردازیم.

 به گزارش کاپ، روزنامه مارکا عکسی از مارسلوی مغموم وسط زمین بازی منتشر کرده و تیتر«هنوز سختی‌ها ادامه دارد» را روی جلد برده است. اشاره روزنامه هوادار رئال مادرید به تعداد فراوان مصدومان این تیم است و اضافه شدن مارسلو به این جمع قطعا کار قهرمان اروپا را دشوارتر از قبل هم جلوه خواهد داد. به برخورد شدید و نگران‌کننده ماوسون از هال‌سیتی با گری کیهیل از چلسی در جریان بازی 2 تیم در لیگ برتر انگلیس هم پرداخته شده است؛ درست مانند برتری دیشب بارسلونا در زمین ایبار.

مارکا

روزنامه «آس» به بررسی عملکرد رئال مادرید از ابتدای سال2016 تا مقطع فعلی پرداخته و به این نتیجه رسیده که قهرمان در طول 38 هفته، 96 امتیاز به دست آورده و از این نظر شرایطی بهتر از بارسلونا و اتلتیکومادرید را تجربه کرده است. این تیم با پیروزی مقابل رقیبش در هفته گذشته عنوان صوری قهرمان زمستانی لالیگا را به دست آورد. حذف ماری، تنیسور برجسته بریتانیایی در رقابت‌های گرنداسلم ملبورن هم روی جلد قرار دارد.

آس

  روزنامه‌ «ال‌موندو دپورتیو» تیتر «راه‌اندازی» را ضمیمه تصویری از تلاش لیونل مسی، فوق‌ستاره بارسلونا برای باز کردن دروازه ایبار در بازی دیشب کرده و از بازگشت یکی از محبوب‌ترین تیم‌های دنیا به کورس قهرمانی استقبال کرد. این روزنامه مصدومیت بوسکتس را ناراحت‌کننده دانست اما با استناد به حرف‌های انریکه ادعا کرد آسیب‌دیدگی این بازیکن جدی نیست و به همین دلیل زودتر از حد تصور به میادین برمی‌گردد.

ال موندو

 روزنامه گاتزتادلواسپورت» تیتر تلفیقی مورد استفاده قرار داد و با توجه به یک پیروزی مجدد از سوی یوونتوس عنوان کرد تیم آلگری  شانس مسلم قهرمانی زودهنگام است! تیتر «مکسی یوونتوس) بر همین احساس انتخاب شده است. در بخشی دیگر  به غوغای تنیس ملبورن پرداخته شده است؛ جایی که ماری مانند جوکوویچ از در رقابت‌ها خارج شد. برتری رم با درخشش ژکو در سری A هم دیگر موضوع روی جلد است.

ال موندو

 «اکیپ» خوشحالی لیونی‌ها از برتری 3 بریک مقابل المپیک مارسی در هفته بیست و یکم لیگ فرانسه نوشته و تیتر«لیون، مارسی را خرد کرد» روی جلد برد. موناکو با برتری 4 گله مقابل لوریان علاوه بر تداوم برتری‌ها به صدر جدول لوشامپیونه هم بازگشت. این جریده باارزش جدال نفس‌گیر امروز بین نادال اسپانیایی و مونفیلس فرانسوی در مرحله یک‌هشتم‌نهایی تنیس گرنداسلم ملبورن را هیجان‌انگیز  توصیف کرد.

اکیپ