استکی : توجهی به بازی فولاد مقابل پرسپولیس نداریم

استکی : توجهی به بازی فولاد مقابل پرسپولیس نداریم

مربی ذوب آهن گفت:  تیم فولاد فوتبال خوبی را ارائه می دهد و بازی این تیم ضد فوتبال نیست. 

به گزارش کاپ، حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: درگذشت آتش نشانان عزیزمان در ساختمان پلاسکو را تسلیت می گویم. 

وی افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم فولاد فوتبال خوبی را ارائه می دهد و بازی این تیم ضد فوتبال نیست. امیدوارم بازی خوبی را  شاهد باشیم و نتیجه آن نیز به نفع ما باشد.

مربی ذوب آهن درباره غایبان تیمش اذعان داشت: بازیکن مصدوم فقط محمدرضا عباسی است و محروم هم فکر نمی کنم کسی را داشته باشیم.

وی درباره مصدومان تیم خود خاطرنشان کرد: درخشانمهر از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود که بعداز گرفتن عکس مشخص شد مشکلی ندارد. اما مهرداد قنبری آماده است. مصدومیتش تمام شده است. قاسم حدادی فر بهترین هافبک ایران است. اما او باید دو مجوز برای بازی بگیرد. یک مجوز پزشکی و دو مجوز تعمیم برای بازی و دوران درمانی اش را بگذراند. شاید در دو سه هفته آینده از او استفاده کنیم. علی حمام هیچ مشکلی ندارد و مصدومیتش تمام شده است. 

مربی ذوب آهن درباره اینکه آیا ترکیب تیم ذوب آهن را تغییر می دهید گفت: الان نمی توانم روش بازی را به شما بگویم. تیم ما خیلی خوب تیم ها را آنالیز می کند. تیم فولاد شرایط حمله خوبی دارد که ما روی آن کار کردیم. 

مربی تیم ذوب آهن در مورد عملکرد تیم فولاد در بازی گذشته مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نتیجه بازی نشان دهنده خوب و بد تیم نیست. شاید فولاد توی افت بوده است که روبه روی پرسپولیس قرار گرفته است. فولاد تیم خوبی است. مربی فهیمی دارد و در بالا جدول امتیاز خوبی دارد. 

استکی در مورد بختیار رحمانی و ساسان انصاری گفت: ساسان انصاری بازیکن خوبی است و همینطور بختیار رحمانی همینطور. ولی شرایط او را نمی دانم. اما تا آنجا که می دانم آقای سعداوی ارنج تیمی اش را به هم نمی زند.

وی در پایان در مورد هدف تیم ذوب آهن اذعان داشت: مطمئنا هدف ما این است که جزو سه تیم بالای جدول باشیم. تمام تیم های خوب دنیا دوست دارند که بهترین عملکرد را داشته باشند و دوست دارند رکورد بزنند.