گابریل ژسوس: انجام اولین بازی برای منچسترسیتی مثل به واقعیت تبدیل شدن یک رویا بود

گابریل ژسوس: انجام اولین بازی برای منچسترسیتی مثل به واقعیت تبدیل شدن یک رویا بود

وبسایت رسمی برنامه نود - گابریل ژسوس که از قهرمان لیگ برزیل، پالمیراس، به منچسترسیتی پیوست، دیشب (شنبه) توانست اول بازی خود را برای سیتیزن ها زیر نظر پپ گواردیولا انجام دهد.

به گزارش وب سایت نود، منچسترسیتی دیشب (شنبه) در ورزشگاه اتحاد به مصاف تاتنهام رفت و در حالی که با گل های سانه و سیلوا از حریفش پیش افتاده بود، بازی را 2-2 مساوی کرد تا همچنان برای رسیدن به رتبه ای در بین چهار تیم بالای جدول در انتظار بنشیند.

به نقل از سایت ESPN، به نظر می رسد گابریل ژسوس از این که اولین بازی خود را در ورزشگاه اتحاد انجام داده بسیار خرسند است و معتقد است که بازی برای سیتی همچون آرزویی بود که برآورده شده است. در تساوی دیشب سیتی در مقابل تاتنهام، ژسوس در دقیقه 82 به بازی آمد و در اندک دقایقی که حضور داشت، موقعیت هایی را برای هم تیمی هایش ساخت و بسیار موثر بازی کرد و به زعم خیلی از هواداران نشانه هایی از نبوغش را به همه نشان داد. لازم به ذکر است وی توانست گل هم به ثمر برساند که کمک داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

او طی مصاحبه ای با ESPN برزیل گفت:

من برای فرصتی که به دست آوردم خیلی خوشحالم. از تساوی زیاد راضی نیستم. بازی کاملا در اختیار ما بود. من در حال یادگیری زبان و فوتبال انگلیسی هستم. همه چیز می تواند در اینجا مثل همان چیزی که امروز دیدیم اتفاق بیفتد. سرعت بازی با برزیل بسیار متفاوت است. من باید هر چه زودتر خودم را با این شرایط وفق بدم.

برای من بسیار حائز اهمیت بود که امشب بازی کنم و آن حس اطمینان را از هم تیمی ها و مربیم دریافت کنم. متاسفانه گلی که به ثمر رساندم، آفساید اعلام شد. من در حال خوشحالی بودم که تمام استادیوم در سکوت بودند. به هر حال بازی در لیگ برتر انگلیس همچون یک رویا بود.

4416