گالیانی: مذاکرات برای جذب دلوفئو ادامه دارد؛ میلان شایسته تساوی بود

گالیانی: مذاکرات برای جذب دلوفئو ادامه دارد؛ میلان شایسته تساوی بود

وبسایت رسمی برنامه نود - آدریانو گالیانی، مدیر ارشد اجرایی باشگاه میلان می گوید که مذاکرات برای جذب جرارد دلوفئو همچنان ادامه دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، روز جمعه با اعلام رسمی انتقال قرضی دلوفئو از اورتون به میلان از طریق توئیتر رسمی باشگاه، هرج و مرج ایجاد شد اما با اعتراض و گلایه باشگاه انگلیسی، این خبر برداشته شد. گفته می شود که این انتقال روز دوشنبه بعد از تست های پزشکی نهایی خواهد شد، اما گالیانی در این رابطه گفت:

من فقط اجازه دارم که بگویم مذاکرات بر سر جذب دلوفئو ادامه دارد. آیا احساس اطمینان می کنیم؟ تنها چیزی که می توانم بگویم این است که مذاکرات ادامه دارد. نباید چیز دیگری بگویم، بنابراین چیزی نخواهم گفت.

میلان شب گذشته با نتیجه 2-1 مغلوب ناپولی شد و گالیانی معتقد است که روسونری شایسته تساوی بود. وی در مصاحبه با Milan TV گفت:

بازی فوق العاده ای بود و یک بازی واقعی در دو نیمه شاهد بودیم. ناپولی در ابتدا بر بازی مسلط بود و در ادامه میلان با عملکردی فوق العاده شایسته تساوی بود. فوتبال همین است. ما مثل بوکسور هایی شده ایم که ممکن است گارد خود را پایین نگه دارند، اما هنوز هم می توانند چند مشت زیبا بزنند. ما هرگز تسلیم نمی شویم، مثل راکی بالبوا در آستانه ناک اوت شدن واکنش نشان می دهیم و دوباره روی پای خود می ایستیم. از این شکست ناراحتم، اما بازی فوق العاده بود. هواداران سرگرم شدند، و در لحظات پایانی سوتی شنیده نمی شد، چون آنها دیدند که مقابل حریفی بزرگ همه توان خود را به کار گرفتیم.

فرصت هایی داشتیم، اما اگر از آنها استفاده نکنید، باید شکست را بپذیرید. به رختکن تیم ناپولی رفتم تا به مائوریتسیو ساری تبریک بگویم، چون او باعث شده که این تیم خیلی خوب بازی کند - البته مونتلا هم همینطور بوده است. ما دوباره می جنگیم و فکر می کنم فاصله با تیم های برتر واقعاً در حال حاضر کمتر شده است. اگر بعد از 10 دقیقه با من مصاحبه می کردید تصور می کردم که یک فاجعه در حال رخ دادن باشد... هرگز نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

 1771