عباسی:تا 2 روز دیگر منتظر عنایتی می مانیم/ تغییر نام قطعی نشده است

عباسی:تا 2 روز دیگر منتظر عنایتی می مانیم/ تغییر نام قطعی نشده است

مدیرعامل سیاه جامگان مشهد گفت: جا دارد از استاندار خراسان تشکر کنم که قول همکاری داده و امیدوارم تا چند روز دیگر مشکلات ما به حداقل برسد. 

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه تغییر نام این باشگاه اظهار داشت: هنوز این موضوع رسمی نشده و باید جلسه ای را بار دیگر با صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان استان بگذاریم. آخرین نام مشکی پوشان بارثاوا بود که مورد تایید قرار گرفته اما شاید به مشکی پوشان خراسان تغییر دهد. 

وی درباره احتمال جذب عنایتی افزود: با توجه به اینکه خود عنایتی نیز علاقه دارد در مشهد از فوتبال خداحافظی کند، ما به دنبال جذب جذب او بودیم. عنایتی از بازیکنان بااخلاق فوتبال ماست که قبلا نیز سابقه بازی در سیاه جامگان را دارد. با او صحبتی کردیم که گفت باید رضایت باشگاه صبای قم را بگیرد. ما هم منتظر هستیم تا تصمیم باشگاه صبا را بدانیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد تصریح کرد: 2، 3 روز دیگر بیشتر وقت نداریم تا 2 بازیکن را اضافه کنیم. ما 2 مهاجم می خواهیم که اگر عنایتی را نتوانیم جذب کنیم باید به دنبال 2 نفر دیگر باشیم. 

عباسی درباره روند این تیم گفت: بازی آخر ما با پدیده بود که از روند تیم راضی بودیم. بازیکنان توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و به نظر می توانیم در ادامه فصل به جایگاه بهتری برسیم. 

وی در پایان درباره مشکلات مالی افزود: مشکلاتی که قبل از این بود، بیشتر به حاشیه هایی برمی گشت که برای ما درست می کردند. جا دارد از استاندار خراسان تشکر کنم که قول همکاری داده و امیدوارم تا چند روز دیگر مشکلات ما به حداقل برسد.