ساری: ناپولی پتانسیل بالایی دارد تا به تیمی قدرتمند تبدیل شود

ساری: ناپولی پتانسیل بالایی دارد تا به تیمی قدرتمند تبدیل شود

وبسایت رسمی برنامه نود - مائوریسیو ساری در کنفرانس خبری پس از دیدار میلان و ناپولی اعلام کرد تیم تحت هدایتش به بلوغ رسیده است و ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به تیمی قدرتمند دارد.

به گزارش وبسایت نود، پس از اینکه ناپولی در آخرین بازدید خود از سن سیرو موفق شده بود این ورزشگاه را با پیروزی 4-0 مقابل میلان ترک کند، بار دیگر در این ورزشگاه به پیروزی رسید تا قدم محکمی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده بردارد. گل‌های کایخون و اینسینیه باعث شد تا ناپولی خیلی زود از حریف خود پیش بی‌افتد و تک گل کوچکا نیز کار آمد نبود تا در نهایت شاگردان ساری با پیروزی 2-1 سن سیرو را ترک کنند. ساری پس از این دیدار در کنفرانس خبری در خصوص این دیدار گفت:

می‌دانستیم که دیدار سختی پیش رو خواهیم داشت. متاسفانه باز هم پاس‌های اشتباه زیادی ارسال کردیم و باعث شدیم تا حریف ما را تحت فشار قرار دهد. در زمانی که حمله می‌کردیم شرایط بازی را در اختیار داشتیم اما در ادامه برای حفظ نتیجه سعی کردیم بازی را بیشتر در خط هافبک خود ادامه دهیم اما این کار ما باعث شد تا میلان شرایط بهتری بدست آورد. حریف را محدود کردیم و با گل‌هایی که به ثمر رساندیم موفق شدیم بازی را در دست بگیریم. بازیکنان ناپولی باید باور داشته باشند که پتانسیل بالایی دارند، نباید مغرور بشوند تا بتوانند تبدیل به تیمی قدرتمند بشوند. در حال حاضر تیم خوبی داریم اما می‌توانیم به تیمی بهتر تبدیل شویم.

علی رغم این پیروزی، ناپولی در این هفته نمی‌تواند به رتبه دوم سری آ صعود کند، ساری در ادامه در این خصوص افزود:

پیش از این دیدار گفته بودم که هرگز در زندگی برای هیچ مسئله‌ای هدف گذاری نمی‌کنم و این تنها من نیستم که به این شکل فکر می‌کنم. همچنین آنقدر مغرور هم نیستم که فکر کنم می‌توانیم در همه دیدارها به پیروزی برسیم.

1899