رئال مادرید 2 - 1 مالاگا؛ قهرمانی نیم فصل با دبل راموس

رئال مادرید 2 - 1 مالاگا؛ قهرمانی نیم فصل با دبل راموس

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته نوزدهم رقابت های لالیگا، تیم رئال مادرید در خانه موفق شد از سد مالاگا عبور کند و به مسیر پیروزی بازگردد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم رئال مادرید بعد از دو شکست متوالی  2-1 در لیگ و جام حذفی، در هفته نوزدهم لالیگا مقابل مالاگا موفق شد به یک پیروزی 2-1 خانگی دست یافته و با 43 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.

دقیقه '11: پاس قطری فوق العاده کروس به سمت راست برای لوکاس وازکز و ارسال این بازیکن به روی دروازه با ضربه سر چکشی بنزما روی سقف دروازه فرود آمد تا اولین خطر جدی بازی را شاگردان زیدان خلق کرده باشند.

دقیقه '12: روی پاس در عمق خوب کروس، کریستیانو رونالدو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ستاره پرتغالی به شکلی عجیب، ضربه ای بسیار آرام به توپ زد که مهار آن برای کاملی کار مشکلی نبود و فرصتی عالی از دست رفت.

دقیقه '15: فرصت ها یکی پس از دیگری برای رئال مادرید از دست می رفت؛ فرار تند و تیز وازکز از سمت راست و پاس رو به جلوی او به داخل محوطه، در حالی از میان پاهای بنزما عبور کرد که مهاجم فرانسوی به راحتی می توانست دروازه را باز کند.

دقیقه '16: دروازه رئال مادرید یه شکلی جدی و خطرناک تهدید شد؛ ضربه زمینی و پای راست کاسترو از گوشه چپ محوطه به تیر عمودی برخورد کرد و در برگشت بازیکن مالاگا نتوانست از ریباند استفاده کند.

دقیقه '24: پاس خوبی که در گوشه راست محوطه به لوکاس وازکز رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ، شوت سنگینی به سمت دروازه روانه کرد که کامنی توپ را دفع کرد.

دقیقه '25: بدشانسی های زیدان تمامی ندارد؛ مارسلو به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و با ورود ایسکو به میدان، سیستم تیم به 3-4-3 تغییر کرد.

دقیقه '35 (1-0)(سرخیو راموس): کاپیتان راموس باز هم در نقش گلزن ظاهر شد؛ ارسال کرنر خوب از سمت راست توسط کروس، با ضربه سر فوق العاده راموس به قعر دروازه کامنی راه یافت.

دقیقه '43: (2-0)(سرخیو راموس): شب درخشان راموس با پاس های طلایی کروس؛ ارسال دقیق هافبک آلمانی از سمت چپ با عبور از همه، در دهانه دروازه با دخالت پای راموس، درون دروازه مالاگا قرار گرفت تا خیال این تیم تاحدودی راحت شود.

دقیقه '1+45: ضدحمله ای سریع از رئال مادرید که آخرین موقعیت نیمه اول بود؛ پاس در عمق رونالدو به بنزما، و پاس عرضی مهاجم فرانسوی به دهانه دروازه با دخالت مدافع مالاگا همراه شد که توپ به تیر افقی برخورد کرد و برگشت تا نیمه اول با همان 2 گل تمام شود.

دقیقه '62 (2-1)(خوانپی): مالاگا یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ حرکت خوانکار از سمت چپ و عبور خوب از واران و ضربه ای که ناواس برگشت داد، اما خوانپی داخل محوطه حاضر بود و در ریباند با ضربه ای حساب شده دروازه رئال مادرید را باز کرد.

دقیقه '64: مالاگا می توانست خیلی زود شوک را به رئال مادرید وارد کند؛ حرکت کاسترو و نفوذ او به داخل محوطه جریمه و شوت پای چپ خطرناک او که ناواس با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه '73: پاس رو به عقب مدافعان مالاگا به کامنی، با اشتباه فاحش این دروازه بان همراه شد که توپ با عبور از میان پا های او تا آستانه ورود به دروازه پیش رفت که در آخرین لحظه مانع از ورود توپ به دروازه شد اما رونالدو که از راه رسیده بود ضربه خوبی به توپ نزد و با واکنش کامنی توپ به کرنر رفت.

دقیقه '75: این بار بدشانسی سراغ رونالدو آمد تا باز هم توپ گل نشود؛ ستاره پرتغالی در داخل محوطه صاحب توپ شد و به توپ ضربه زد که قسمت داخلی تیر عمودی مانع از ورود توپ به دروازه شد.

دقیقه '78: لوکا مودریچ به عنوان دومین تعویض، جای خود را به هموطنش کواچیچ داد.

دقیقه '81: پاس در عمق کروس در سمت چپ به رونالدو، با فرار وی به داخل محوطه و شوت زمینی و پای چپ همراه شد که کامنی توپ را برگشت داد و قبل از بنزما هم مدافعان مالاگا توپ را دور کردند. لحظه ای بعد موراتا به جای بنزما وارد میدان شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771