تیمی از بدترین خریدهای لیگ انگلیس؛ شواین اشتایگر در کنار دی ماریا و فالکائو

تیمی از بدترین خریدهای لیگ انگلیس؛ شواین اشتایگر در کنار دی ماریا و فالکائو

وبسایت رسمی برنامه نود - روزنامه آس در گزارشی تیمی از بازیکنانی که در لیگ انگلیس ناکام بودند را مشخص کرده است.

به گزارش وبسایت نود، رومرو، بوگارد، بولهروز، مانگالا، ربروف، شواین اشتایگر، روبینیو، دی ماریا، شوچنکو، فالکائو و کژمان از نگاه آس در تیم بدترین خریدهای تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

رومرو:منچستر یونایتد در تابستان 2015 دروازه بان آرژانتینی را به عنوان جانشین ده خیا که در راه رئال مادرید بود انتخاب کرد و این گلر را از سمپدوریا خرید. این دروازه بان شروع چندان خوبی نداشت و با ماندن ده خیا در کل یک سال و نیم اخیر فقط هجده بازی برای شیاطین سرخ داشته است.

مانگالا: منچستر سیتی برای خرید مدافع فرانسوی از پورتو 40 میلیون یورو هزینه کرد. او در فصل دومش با حضور اوتامندی در سیتی فقط 23 بازی در تیم انگلیسی انجام داد و در تابستان 2016 به صورت قرضی راهی والنسیا شد.

بولهروز:  مدافع هلندی چندان مورد توجه مورینیو در چلسی نبود. بازیکن پرتغالی در 23 بازی لیگ برتر او را از لیست خط زد. بولهروز در مجموع 1657 دقیقه در همه تورنمنت ها برای چلسی بازی کرد. پس از آن یک سال به صورت قرضی راهی سویا شد و در نهایت با دریافت چهار میلیون یورو قراردادش فسخ شد.

بوگارده: بازیکن اسبق بارسلونا در سال 2000 به چلسی ملحق شد. رانیری هیچ علاقه ای به او نداشت و بدین ترتیب در چهار سال فقط یازده بازی داشت آن هم در حالی که دستمزدش سالانه حدودا 2.5 میلیون یورو بود. پس از جدایی از چلسی از فوتبال بازنشسته شد.

ربروف: بازیکن اوکراینی در کنار شوچنکو زوج خط حمله مهلکی را در تیم دیناموکیف ایجاد کرده بود و در 189 بازی در اوکراین برای دینامو 83 گل زد . اولین تجربه اش در لیگ انگلیس در تاتنهام بود که در 60 بازی فقط ده گل زد. پس از مدتی حضور در فنرباغچه راهی وستهام شد که باز هم در این تیم ناکام بود.

شواین اشتایگر: هافبک المانی در حالی که از اسطوره ها و بازیکنان محبوب بایرن مونیخ بود در انتقالی جنجالی راهی منچستر یونایتد شد. فن خال به علت مصدومیت فرصت چندانی برای استفاده از او نداشت و مورینیو هم علاقه ای به او نشان نداد تا این ستاره را به تیم رزروهای منچستر بفرستد.

روبینیو: مالکان اماراتی سیتی برای خرید مهاجم برزیلی از رئال مادرید 42 میلیون یورو پرداختند. او دو سال در سیتی حضور داشت که در سال اولش 15 گل زد و در سال دومش فقط یک گل. این مهاجم پس از دورانی ناکام به لیگ برزیل برگشت.

دی ماریا: این بازیکن پس از بردن دسیما با رئال مادرید با 80 میلیون یورو راهی منچستر یونایتد شد اما پس از یک سال ناکام در اولدترافورد با 63 میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوست.

کژمان : مهاجم صربستانی پس از ثبت 31 گل در آیندهوون راهی چلسی شد اما در استمفوردبریج در 30 بازی فقط شش گل به ثمر رساند که آمار ضعیفی بود و پس از آن راهی اتلتیکو مادرید شد.

شوچنکو: مهاجم اوکراینی در سال 2004 با میلان چمپیونزلیگ و توپ طلا را برد. او در دوره در چلسی حضور داشت که در دوره اول در فصل اولش چهارده گل زد و در فصل دومش هشت گل. او در دوره دوم حضورش در چلسی فقط یک بازی انجام داد.

فالکائو: "ال تایگره" کلمبیایی در دو فصلی که در یونایتد و چلسی حضور نداشت نتوانست به علت مصدومیت اثر چندانی بگذارد.

1140