یانوزای: پوگبا دوست دارد با من همبازی شود

یانوزای: پوگبا دوست دارد با من همبازی شود

وبسایت رسمی برنامه نود - ملی پوش بلژیکی که در این فصل به طور قرضی زیر نظر مویس در ساندرلند بازی می کند اذعان داشت که هدف اصلی وی بازگشت پر قدرت به منچستریونایتد است.

به گزارش وب سایت نود، پل پوگبا، هافبک فرانسوی و سابق یوونتوس در آخرین روز های پنجره نقل و انتقالات تابستانی با انتقالی رکورد شکن از یوونتوس به باشگاه سابقش بازگشت، حال عدنان یانوزای ادعا می کند که گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال مشتاق است تا با وی در منچستریونایتد بازی کند.

به نقل از سایت گل بین الملل، این وینگر 21 ساله که در این فصل به طور قرضی در ساندرلند بازی می کند سابقه بازی به طور قرضی در دورتموند را نیز دارد.

یانوزای طی مصاحبه ای به سان گفت:

پل دوست بسیار خوبی است. در یونایتد ما همیشه باهم بودیم و باهم شام می خوردیم و پلی استیشن بازی می کردیم. اون مثل یک برادر برای من بود. البته در حال حاضر من باید 100% توانایی خود را به کار گیرم تا ساندرلند را به رده بهتری برسانم و بتوانم با قدرت بیشتر به منچستریونایتد برگردم. البته تصمیم قرض دادن من دست خودم نبود و این تصمیم از بالا آمد. به هر حال من یک بازیکن حرفه ای هستم و باید کارم را به صورت حرفه ای ادامه دهم و امیدوارم بتوانم ارزش هایم را به ژوزه مورینیو ثابت کنم.

یانوزای در ادامه نیز گفت:

همیشه می خواهم در منچستریونایتد بازی کنم، اما باید همیشه حواست به پیشنهاد هایی پیش رو باشد. قرارداد من تا سال 2018 است و شما نمی توانید برای آینده بازی کنید. باشگاه های زیادی به دنبال من هستند که این به خودم و تلاشم بستگی دارد، بقیه اش خود به خود درست می شود.

یانوزای به احتمال زیاد در انتهای فصل و پس از اتمام قرارداد قرضی اش به جمع شیاطین سرخ باز خواهد گشت.

4416