مدیر برنامه های هنریکس پیوستنش به منچستر سیتی را رد کرد

مدیر برنامه های هنریکس پیوستنش به منچستر سیتی را رد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - بنجامین هنریکس مدافع راست بایر لورکوزن طبق ادعای نشریات آلمان مورد توجه مسئولان فنی منچستر سیتی قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت نود، بنجامین هنریکس مدافع-هافبک جوان بایر لورکوزن پیشرفتی چشمگیر در این تیم داشته و در نیم فصل اول رقابت های بوندس لیگا تبدیل به انتخاب اول روگر اشمیت برای سمت راست خط دفاع تیمش شد. نشریه اکسپرس آلمان روز جمعه مدعی شده بود که باشگاه منچستر سیتی با علی بولوت مدیر برنامه های این بازیکن تماس برقرار کرده است اما این اینجنت هرگونه تماس را تکذیب می کند.

خط دفاع منچستر سیتی تا اینجای فصل یکی از دلایل اصلی شکست های منچستر سیتی بوده و گفته می شود پپ گواردیولا می خواهد خط دفاع منچستر سیتی را بازسازی کند و بازیکنان جدید خصوصا برای دفاع چپ و راست به تیمش اضافه کند. هنریکس 19 ساله با درخشش در بوندس لیگا توانست نظر یواخیم لوو را به خود جلب کند و به تیم ملی آلمان هم دعوت شود. از او به عنوان یکی از گزینه های بایرن مونیخ برای جانشینی فیلیپ لام هم یاد می شود.

بولوت در مصاحبه با اکسپرس گفت:

باشگاه های زیادی هنریکس را زیر نظر گرفته اند. او سال گذشته در تیم جوانان بازی می کرد و اکنون فقط 19 سال سن دارد. او در ابتدا باید به رشد خود ادامه دهد و بایر لورکوزن باشگاه مناسبی برای او است. لورکوزن برای من یکی از معتبرترین باشگاه های اروپاست و دلیلی برای ترک این تیم نمی بینم.

هنریکس در فصل جاری تاکنون در 21 بازی برای لورکوزن به میدان رفته است و تا 2020 هم با این تیم قرارداد دارد.

7899