ژاکا: الکسیس سانچز یک الگو برای جوانان است

ژاکا: الکسیس سانچز یک الگو برای جوانان است

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره سوئیسی تیم آرسنال اعتقاد دارد که جوانان باشگاه می توانند از الکسیس سانچز برای ادامه راه شان الگو برداری کنند.

به گزارش وب سایت نود، گرانیت ژاکا که در تابستان امسال از مونشن گلادباخ آلمان به آرسنال پیوست، بعد از گذشت نیم فصل از رقابت ها، از نقش مثبت و مفید الکسیس سانچز در باشگاه و تاثیر کارش بر بازیکنان آینده دار باشگاه می گوید.

به نقل از fourfourtwo، الکسیس سانچز در فصل جاری در فرم بسیار مناسبی قرار دارد و در 27 مسابقه 16 گل زده است و از نظر تعداد گل به همراه زلاتان ابراهیموویچ و دیگو کاستا در رده اول لیگ جزیره است. اما رفتار زننده اش در بازی بورنموث و همچنین ناراحتی از تعویضش در دیدار با سوانسی وی را زیر فشار رسانه ها قرار داده است. اما به هر حال ژاکا الکسیس سانچز را به خاطر تلاش هایش در زمین و رفتاری که دارد، تحسین می کند و وی را یک نمونه کامل برای بازیکنان نسل بعد خطاب می نماید. هافبک سوئیسی این تیم در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:

من فکر می کنم که الکسیس می تواند یک الگوی بسیار مناسب باشد، به خاطر اینکه وی همیشه از هیچ تلاش و کوششی چه در زمین و چه در تمرینات دریغ نمی کند. به همین دلیل او می تواند یک الگو برای بازیکنان جوان تیم باشد.

فرم بسیار عالی سانچز در این فصل کمک شایانی به آرسنال کرده است تا هنوز امید های قهرمانی در این تیم زنده بماند، اما آن ها باید به دنبال 6 امتیاز کامل از دو بازی آینده خود در مقابل برنلی و واتفورد پیش از دیدار با چلسی صدر نشین باشند.

ژاکا در این مورد نیز افزود:

من فکر می کنم که 3 بازی آینده به ما می گوید که در چه جهتی در حال حرکت هستیم. ما به یاد می آوریم که در بازی قبلی در مقابل برنلی در دقایق آخر و به سختی توانستیم به گل برسیم و 3 امتیاز را دشت کنیم. آن ها مستقیم بازی می کنند و همچنین دفاع سرسخت آن ها باعث می شود که دشوارتر به دروازه آن ها برسیم. به هر حال ما در ورزشگاه خود بازی می کنیم و به 3 امتیاز نیاز داریم.

در مقابل این سطح از تیم ها ما نیاز داریم که سریع به گل برسیم، زیرا باعث می شود که تیم مقابل تحت فشار قرار بگیرد و این کار را برای ما راحت تر می کند. ما باید خیلی مثبت و جنگنده بازی را آغاز کنیم و آن ها را وادار به اشتباه کنیم، اگر موفق به انجام همچین کاری شدیم، قطعا این بازی ها را خواهیم برد.

آرسنال در حال حاضر با 44 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

4416