ساری: تنها برای دوم شدن مبارزه نمی کنیم

ساری: تنها برای دوم شدن مبارزه نمی کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس یکشنیه گذشته مقابل فیورنتینا شکست خورد تا نشان دهد برای قهرمانی در فصل جاری کار دشواری خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، با اینکه صدرنشین فعلی سری آ اختلاف امتیاز مناسبی با رقبایش دارد اما به نظر می‌رسد این تیم نسبت به گذشته افت کرده است. با این حال سرمربی ناپولی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار شاگردانش مقابل میلان اعلام کرد نهایت انتظار این تیم دوم شدن در سری آ نخواهد بود. ساری در این خصوص گفت:

هرگز پیش بینی نمی‌کنم که در پایان فصل در چه جایگاهی قرار بگیریم. اگر از 10 سال گذشته چنین پیش بینی می‌کردم در حال حاضر نیز در سری سی به مربیگری مشغول بودم. نمی‌توانم پیش بینی کنم که چه رتبه‌ای به دست خواهیم آورد، یوونتوس شرایط متفاوتی دارد و برای درک این موضوع تنها کافی است به بازی آن‌ها توجه کنید.

در ادامه او در خصوص دیدار شاگردانش مقابل میلان افزود:

بارها میلان شرایط دشواری را برای ما رقم زده است، ما هم به دفعات شرایط دشواری را برای آن‌ها ایجاد کردیم، باید از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم تا نتیجه خوبی به دست آوریم. میلان بازیکنان تکنیکی خوبی دارد که می‌توانند در رقابت‌های تک به تک به پیروزی برسند. آن‌ها می‌توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند و باید برای مقابله با آن‌ها نمایش خوبی ارائه دهیم. آن‌ها به خوبی توپ را بین خطوط تیمی خود به چرخش در می‌آورند. این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم خواهد بود چراکه می‌تواند شرایط را در جدول بهبود ببخشد. فصل عجیبی را پشت سر می‌گذاریم چراکه مجبوریم در دیدارهای خود مقابل تیم‌های نه چندان قوی اشتباهی انجام ندهیم و در دیدار مقابل رقبای قهرمانی به پیروزی برسیم.

1899