فرایبورگ 1 - 2 بایرن مونیخ؛ پیروزی مجدد بایرن مونیخ در لحظات پایانی

فرایبورگ 1 - 2 بایرن مونیخ؛ پیروزی مجدد بایرن مونیخ در لحظات پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود - فرایبورگ در هفته هفدهم بوندس لیگا به مصاف بایرن مونیخ رفت و در پایان با گل روبرت لواندوفسکی در دقایق پایانی بازی شکست خورد. 

به گزارش وبسایت نود، در دیدار آغازین دور دوم بوندس لیگا تیم های فرایبورگ و بایرن مونیخ در ورزشگاه شوارتس والد اشتادیون فرایبورگ به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه 2-1 به نفع بایرن مونیخ خاتمه یافت.

نیمه اول بازی با برتری فرایبورگ آغاز شد و تیم میزبان خیلی زود دروازه نویر را باز کرد. بعد از این گل برای دقایقی فرایبورگ تیم برتر میدان بود ما از دقیقه 15 به بعد بازیکنان بایرن مونیخ بر جریان بازی مسلط شدند و ضمن جبران گل خورده توانستند چند بار دروازه شولوف را تهدید کنند. نیمه اول بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

نیمه دوم را بایرن مونیخ بهتر آغاز کرد و خیلی زود بازیکنان این تیم جریان بازی را در اختیار گرفتند. دقیقه 57 ضربه زیبای روبن را شولوف به زیبایی دفع کرد. در ادمه فشار بازیکنان بایرن مونیخ بی نتیجه بود و خیلی کم دروازه فرایبورگ به صورت جدی تهدید شد. دقیقه 85 روی ضربه زیبای فیلیپ دروازه نویر در آستانه باز شدن قرار گرفت اما ضربه هافبک فرایبورگ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 91 بایرن مونیخ روی مهارت لواندوفسکی به گل دست یافت و بردی دیگر در کارنامه تیم آنچلوتی ثبت شد.

با این نتیجه بایرن مونیخ در پایان هفته هفدهم 42 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم تر کرد. فرایبورگ هم 23 امتیازی در رده هشتم باقی ماند و باید برای مشخص شدن رتبه اش منتظر دیگر بازی های هفته بماند.

شرح گل ها

دقیقه 4 (یانیک هابررر): با اثر گذاری گریفو توپ داخل محوطه جریمه به هابرر رسید و او با ضربه ای زمینی از چند متری دروازه، گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 35 (روبرت لواندوفسکی): ارسال کرنر کاستا از سمت چپ با ضربه لواندوفسکی از داخل محوطه شش قدم به گل مساوی تبدیل شد.

دقیقه 91 (روبرت لواندوفسکی): سانتر ریبری از سمت چپ را لواندوفسکی پس از مهاری زیبا با ضربه پای چپ وارد دروازه شولوف کرد.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی 

+++++ برای دیدن خلاصه و گل های بازی اینجا کلیک کنید ++++++

7899