پیش بازی استوک سیتی - منچستریونایتد؛ به دنبال بازگشت به روند پیروزی

پیش بازی استوک سیتی - منچستریونایتد؛ به دنبال بازگشت به روند پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود - عصر شنبه و از هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد میهمان استوک خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر جزیره و از ساعت 18:30 شنبه و در ورزشگاه Bet365 برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده مارک کلاتنبرگ خواهد بود.

شیاطین سرخ درحالی پای به این بازی خواهند گذاشت که در دیدار هفته گذشته مقابل لیورپول، روند بردهای متوالیشان شکسته شد اما حالا در دیدار مقابل استوک، سعی خواهند داشت علاوه بر کسب 3 امتیاز برای ادامه روند تلاش جهت رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نوار شکست‌ناپذیری خود را نیز به ایستگاه هفدهم برسانند. منچستریونایتد در این بازی به جز اریک بایی که به خاطر حضور در بازی‌های جام ملت‌های آفریقا غایب است، محروم یا مصدومی ندارد. خبرهایی مبنی بر بازگشت لوک شاو به لیست 18 نفره مورینیو در این بازی شنیده شده است. بازگشت وی به آمادگی کامل قطعا خبر خوبی برای تیمش خواهد بود چرا که این پست تنها پستی است که ظاهرا هنوز مورینیو به یک گزینه اصلی نرسیده است. خوان ماتا که در این فصل از بازیکنان موثر تیمش بوده نیز ممکن است بار دیگر به ترکیب اصلی فراخوانده شود.

از سوی دیگر اما استوک که پس از بازنشستگی سرالکس هرگز در خانه به منچستریونایتد نباخته، قصد دارد این بار هم جلوی پیروزی شیاطین سرخ را بگیرد. این درحالی است که آن‎ها در 3 بازی از 4 بازی آخر خانگیشان کلین شیت کرده اند و فرم نسبتا خوبی هم دارند. هرچند مارک هیوز با لیست بلند بالایی از مصدومان روبه‎رو است. ایرلند، باردزلی، کمرون، بوتلند و والترز همگی مصدوم هستند. ضمن اینکه دیوف، سبحی و بونی هم به جام ملت‏های آفریقا رفته اند. البته خبر خوب برای هیوز، بازگشت بویان کرکیچ به تمرینات تیمش بوده است. با غیبت والترز، به نظر می‏رسد کراوچ بار دیگر در نوک خط حمله به میدان برود.

ترکیب احتمالی دوتیم

نکات آماری بازی:

استوک پس از 14 بازی بدون پیروزی مقابل شیاطین سرخ، در 3 بازی آخر خانگیشان مقابل این تیم، 2 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.مورینیو 2 بازی از 3 بازی لیگ برتری خود در ورزشگاه استوک را با شکست پشت سر گذاشته که در کنار ورزشگاه ریورساید میدلزبرو، بدترین آمار وی محسوب می‌شود.منچستریونایتد در 12 بازی آخر لیگ برتری خود شکست ناپذیر بوده است.پیتر کراوچ با یک گل دیگر، به جمع بازیکنان 100 گله تاریخ لیگ برتر خواهد پیوست.14 گل ابراهیموویچ 11 امتیاز برای شیاطین سرخ به ارمغان آورده است که در کنار دیگو کاستا، بهترین آمار لیگ محسوب می‌شود.چارلی آدام درحالی در 2 بازی آخر لیگ برتری خود 3 پاس گل ثبت کرده است که در 71 بازی قبل از آن نیز تنها 3 پاس گل ثبت کرده بود.

 پیش بینی نتیجه بازی:

1405