جمله تاریخی آقامعلم در کنفرانس تراکتورسازی

جمله تاریخی آقامعلم در کنفرانس تراکتورسازی

یک بار دیگر مجید جلالی در برابر تیم سابق خود قرار گرفت؛ تیمی که کمتر از یک سال در آن مربیگری کرد.

به گزارش کاپ،  پس از مربیگری در پاس تهران در فصل 83-82، قطعا تراکتورسازی بزرگ ترین چالشی بود که مجید جلالی با آن دست و پنجه نرم می کرد. جلالی پس از پاس، در صبا باتری، شهید قندی یزد، پاس تهران( مرتبه دوم)، استقلال اهواز و فولاد مربیگری کرد و آن گاه پس از یک سال دوری از لیگ بر‌تر به تیم پرستاره‌ تراکتور رفت تا هم‌رویای این تیم برای قهرمانی را به حقیقت تبدیل کند و هم اینکه ارزش‌های فنی خود را بار دیگر به اثبات برساند. در این سالها جلالی همواره بر این اعتقاد بود که مربیان خارجی حق او را خورده اند. در هنگام مربیگری برانکو در تیم ملی اقا معلم با نامه نگاری با رییس جمهور وقت درصدد بود که « یک ایرانی» مربی تیم ملی شود.

در چینن شرایطی کار تراکتورسازی در فصل ۹۳-۱۳۹۲ آغاز شد. تنها دو هفته پس از حضور جلالی روی نیمکت، تراکتور به پرسپولیس و گسترش فولاد باخت تا عجیب‌ترین اتفاق ممکن افتاده و او اولتیماتوم بگیرد. ۱۸ هفته بعد دومین اولتیماتوم به سرمربی این تیم داده شد؛ سخنگوی هیات مدیره سرخپوشان تبریزی در دهمین روز از آذرماه ۱۳۹۲ گفته بود: «تراکتورسازی دیگر نباید متحمل شکست شود و در صورت رقم خوردن اولین باخت مجید جلالی باید استعفا کند و از هدایت این تیم دست بکشد. همچنین پیشنهاد شد کادر فنی از نظرات فنی علی کریمی‌بازیکن این تیم نیز استفاده کند». جلالی در مجموع ۲۳ بازی روی نیمکت تراکتورسازی، ۹پیروزی، ۱۱تساوی و تنها ۳ شکست کسب کرد و با ۳۸ امتیاز به‌ کار خود پایان داد.

« اگر شایسته سالاری بود، من باید ۱۰ سال قبل هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گرفتم» این جمله را مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با تراکتورسازی گفت. «آقای کامپیو‌تر» در پایان هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ بر‌تر، استعفا کرد و تنها پس از اخراج او بود که تراکتور با تونی اولیویرا قهرمان جام حذفی شد.