خیمنز: هر تیمی در لالیگا می تواند 3 گل به ثمر برساند

خیمنز: هر تیمی در لالیگا می تواند 3 گل به ثمر برساند

وبسایت رسمی برنامه نود - خیمنز، مدافع اروگوئه ای تیم اتلتیکو مادرید از کسب پیروزی 3-0 مقابل تیم ایبار ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، اتلتیکو مادرید موفق شد در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، ایبار را شکست دهد. در پایان بازی از خیمنز سؤال شد که پیروزی 3-0 شما را در موقعیت مناسبی برای صعود قرار داد، درست است؟

بله، در نیمه اول آنها خوب دفاع کردند اما همیشه به دنبال توپ بودیم. بعد از نیمه، می دانستیم که آنها به دنبال گل خواهند بود که برای دیدار برگشت شانسی داشته باشند. بازی باز شد و ما به دو گل دست یافتیم و همه چیز آرام شد. اما هنوز تمام نشده است؛ باید به آنجا رفته و پیروز شویم.

آیا تصور می کنید که ایبار نتیجه 3-0 را بتواند برگرداند؟

بدیهی است که ما برتری مشخصی داریم. اما دوباره می گویم، در کل کار راحتی نخواهیم داشت. هر تیمی در لالیگا می تواند 3 گل به ثمر برساند. حالا باید استراحت کنیم و به فکر بازی بعدی تیم در لالیگا باشیم، که واقعاً بازی مهمی مقابل یک حریف سخت خواهیم داشت.

شما ابتدا در دفاع میانی بازی کردید و سپس به خط هافبک آمدید. چه نظری در این باره دارید؟

خوب بود، واقعاً خوب بود. خوشحالم چون هر روز سعی می کنم رشد کنم. می دانم که به دست آوردن فرصتی در این تیم سخت است اما می خواهم بیشترین استفاده را از فرصت های خود داشته باشم، چه در دفاع میانی باشد چه در کناره ها. همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را ارائه کنم.

1771