مارادونا: همشیک رکورد مرا می‌شکند/ ایتالیا به ناپولی احترام می‌گذارد

مارادونا: همشیک رکورد مرا می‌شکند/ ایتالیا به ناپولی احترام می‌گذارد

اسطوره فوتبال آرژانتین بازیکن اهل اسلواکی را لایق شکستن رکورد خودش نامید.

 به گزارش کاپ، دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین ادعا کرد مارتین همشیک، ستاره اهل اسلواکی می‌تواند عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را از او بگیرد.

 در حال حاضر همیشک با زدن 106 گل برای ناپولی کاندیدای اول شکستن رکورد 115 گل مارادوناست.

مارادونا در این باره گفت: دیر یا زود همشیک رکورد مرا می‌شکند و من به این موضوع افتخار خواهم کرد.

 او درباره ناپولی ادامه داد: مردم یادشان هست که 30 سال پیش ما اسکودتو را بردیم و آن خاطرات خوش برای من هم زنده شد. در خیابان‌های ناپل یک نفر هم نیست که یک خاطره را برای من زنده نکرده باشد. هر سال می‌گذرد اشتیاق هواداران ناپولی،بیشتر می‌شود. همان سال‌ها درک کردیم  ناپولی فقط یک نماد از فوتبال نیست. ما برای همه ایتالیایی‌ها بازی می‌کردیم و همه جا می‌بردیم. مردم ناپولی مورد احترام واقع شدند و احساس قدرت می‌کردند. پیش از آن دوران، مردم ما را دست می‌انداختند اما وقتی توپ جلوی پای‌ما قرار می‌گرفت، مطمئن بودیم ایتالیا به احتراممان می‌ایستد. به فرلاینو، رئیس وقت باشگاه ناپولی گفتم یا باید تیم دارای پتانسیل بردن اسکودتو بسازد یا من می‌روم. ما هر هفته 80 هزار تماشاگر در استادیوم‌های‌مان داشتیم. هواداران لیاقت چیزی بزرگ داشتند و رئیس باشگاه هم به این موضوع پی برد.

مارادونا درباره ناپولی فعلی هم گفت: مائوریسیو ساری با این بازیکنانی که در اختیار دارد، کارهای معجزه‌آسایی انجام داده است. او تعداد زیادی از هافبک‌هایش را ندارد اما باز هم خوب نتیجه می‌گیرد. در حالی که آرکادیوژ میلیک غایب است، او فهمید باید به دریس مرتنس و لورنسو اینسینیه به عنوان مهاجم اعتماد کند و این کار را هم به شیوه‌ای باورنکردنی انجام داد. فکر می‌کنم اگر میلیک هم آماده شود، آن وقت ناپولی ترسناک‌تر هم می‌شود. بازی با رئال‌مادرید یک بازی غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود و ما اجازه نمی‌دهیم در مادرید کسی فکر کند از الان ناپولی حذف شده است. درباره جدایی ایگواین باید بگویم او اشتباه کرد که مخفیانه مذاکره کرد. می‌توانست به شیوه بهتری جدا شود چون ترک این باشگاه با سایر تیم‌ها متفاوت است. 

 او در هیبت سفیر ناپولی ادامه داد: پس از بازی بعدی با رئیس باشگاه درباره برنامه‌های مشترکمان صحبت خواهیم کرد.