میلیتو: تنها زانتی می‌تواند مسی را برای پیوستن به اینتر متقاعد کند

میلیتو: تنها زانتی می‌تواند مسی را برای پیوستن به اینتر متقاعد کند

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو میلیتو در خصوص احتمال حضور لیونل مسی در اینتر اعلام کرد تنها کسی که می‌تواند مهاجم آرژانتینی را قانع کند که به اینتر بپیوندد خاویر زانتی است.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم آرژانتینی بارسلونا که چندین و چند بار به عنوان بهترین بازیکن جهان از او یاد شده است تمامی دوران فوتبال خود را در بارسلونا گذرانده است و 480 گل در 555 بازی برای بارسلونا به ثمر رسانده است، وی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود با کاتالان‌ها است و گفته می‌شود در صورت نهایی شدن این مذاکرات وی سالانه 40 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت، با این حال مدیر فنی نراتزوری، پروورا در روزهای گذشته با این اعجوبه آرژانتینی تماس داشته است تا او را برای حضور در سن سیرو متقاعد کند. هرچند که انتقال مسی به اینتر بسیار دور از انتظار خواهد بود اما دیگو میلیتو در این خصوص در مصاحبه با Corriere dello Sport اعلام کرد:

اینکه تصور کنیم مسی روزی بارسلونا را ترک خواهد کرد بسیار سخت است، با این وجود رویاپردازی جزوی از فوتبال است و شاید این رویا به واقعیت تبدیل شود. زانتی ارتباط خوبی با لئو دارد و اگر تنها یک نفر باشد که بتواند مسی را برای پیوستن به اینتر متقاعد کند زانتی است، لئو خرید درخشانی خواهد بود.

1899