بعد از دخیا و کورتوا، دوناروما به جدی ترین هدف رئال مادرید تبدیل شد

بعد از دخیا و کورتوا، دوناروما به جدی ترین هدف رئال مادرید تبدیل شد

وبسایت رسمی برنامه نود - با عملکرد ضعیف کیلور ناواس در این فصل از رقابت ها، پیراهن شماره 1. تیم رئال مادرید بیش از پیش مورد بحث و زیر ذره بین قرار گرفته است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، گزارش ها در بریتانیا حاکی از آن است که مدیران رئال مادرید مایل به جذب یکی از میان داوید دخیا، سنگربان تیم منچستر یونایتد و تیبو کورتوا، دروازه بان تیم چلسی هستند و حالا روز چهارشنبه، جیانلوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی تیم میلان هم به جمع این گزینه ها افزوده شده است.

از دروازه بان اول تیم میلان به عنوان جانشین آینده جیانلوئیجی بوفون در تیم ملی یاد می شود و هنوز چند روز بیشتر از تولد 18 سالگی اش نمی گذرد اما بیش از 50 بازی برای تیم اصلی میلان در سری آ انجام داده است. طبق گزارش Tuttosport، دوناروما هنوز در سن سیرو قرارداد جدیدی امضا نکرده و این بیشتر به خاطر علاقه رئال مادرید است و فلورنتینو پرز در تابستان پیشنهاد خود را ارائه خواهد کرد.

گفته می شود که کادر فنی رئال مادرید هم دوناروما را زیر نظر دارند و قبل از اینکه سایر باشگاه ها با پیشنهادات خود از راه برسند، رئال مادرید قصد دارد او را به خدمت گیرد.

1771