داوید ویا: گواردیولا شرایط را در منچسترسیتی تغییر می دهد و به موفقیت می رسد

داوید ویا: گواردیولا شرایط را در منچسترسیتی تغییر می دهد و به موفقیت می رسد

وبسایت رسمی برنامه نود - ویا از سرمربی سابقش حمایت کرده است و اعتقاد دارد پپ در سیتی موفق خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا شروع خوبی در منچسترسیتی داشت و در ده بازی ابتدایی خود در این تیم، به ده برد دست یافت ولی شرایط همین طور ادامه پیدا نکرد و انتقادها از پپ نیز بیشتر شد. آن ها در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، مقابل اورتون شکست سختی را متحمل شدند تا از کورس قهرمانی، عقب بمانند. اما ویا از سرمربی سابق خود در بارسلونا، حمایت کرده است:

پپ اکنون شرایط سختی را تجربه می کند ولی مطمئنم که می تواند شرایط را تغییر دهد. این که تیم در شرایط سختی قرار گیرد و با مشکلاتی روبرو شود، یک قضیه طبیعی است. اما او سبک منحصر به فرد خود را دارد، کادر فنی خوبی در کنارش دارد و همه این ها همراه هم نوید این را می دهد که روزهای خوبی برای سیتی در راه است و او می تواند به موفقیت برسد.

فوتبال در هر کشوری سخت است. خوشحالم که فرصت همکاری با پپ را داشتم. او مربی واقعاً بزرگی است که یک برنده مطلق است. آمار او واقعاً شگفت انگیز است. واقعاً فرصت بزرگی نصیبم شد که توانستم تحت نظر او کار کنم. وقتی به بارسلونا پیوستم، فقط به عنوان بازیکن شماره نه بازی می کردم، اما در بارسا تحت نظر او، پستم را تغییر دادم و البته ذهنیتم نیز دچار تغییر شد، من توانستم با کمک او، بازیکن بهتری شوم. دوران خیلی خوبی برایم در بارسا بود.

2021