تدابیر ویژه برای بازی پرسپولیس مقابل فولاد

تدابیر ویژه برای بازی پرسپولیس مقابل فولاد

با توجه به ابراز نگرانی های افکار عمومی و مسوولان تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به حوادث بازی های گذشته ، مسوولان برگزاری مسابقه اطمینان دادند برای تامین امنیت و انضباط بازی برای امروز تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است.

به گزارش کاپ و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پاره ای حوادث و اتفاقات در بازی های پیشین پرسپولیس در اهواز که منجر به رقم خوردن صحنه های ناشایستی شده بود در روزهای اخیر باعث ابراز نگرانی گسترده در شبکه های اجتماعی به ویژه از سوی هواداران پرسپولیس شده بود.اتفاقاتی که بی تردید با استقابل گرم و صمیمانه مردم خوب و میهمان نواز این شهر و استان خوزستان منافات داشت تا به هیچوجه از جانب آن ها تلقی نشود. این موارد همچنین از سوی رسانه ها نیز مورد توجه قرار گرفت و حال مسوولان امر برگزاری مسابقه خبر از تدابیر ویژه برای جلوگیری از بروز اتفاقات مشلبه داده اند که مایه دگرمی توما اهوازی ها و پرسپولیسی ها شده است.

در جلسه هماهنگی پیش از بازی که روز گذشته برگزار شد نگرانی ها از سوی محمود خوردبین و پندار  خمارلو مطرح شد که مسوولان برگزاری مسابقه و نیروی انتظامی خبر از تدابیر و تدارکات ویژه دادند که به منظور برقراری انضباط در ورزشگاه و تامین امنیت و آسایش تماشاگران و تیم ها انجام شده و می شود.  طبق اعلام صورت گرفته مجموعه ای از اقدامات از روز های گذشته در این ارتباط انجام شده است. همچنین به نماینگان پرسپولیس اعلام شد با استقرار ماموران انتظامی و اسکورت مناسب ، سرخپوشان مشکلی در انتقال از هتل به ورزشگاه و از ورزشگاه به فودگاه نخواهند داشت.

به عنوان نکته پایانی ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که همکاری تماشاگران و هواداران مشتاق فوتبال با ماموران انتظامی در داخل و بیرون ورزشگاه برای برگزاری هرچه بهتر بازی و تامین امنیت و آرامش سرخپوشان امری ضروری است.