مشورت کلوپ با وکلا در مورد ماتیپ

مشورت کلوپ با وکلا در مورد ماتیپ

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی لیورپول با وکلا در مورد شرایط مدافع کامرونی تیمش مشورت خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ در آستانه بازی امشب تیمش مقابل پلیموث در جام حذفی عنوان کرده در مورد استفاده از جوئل ماتیپ در این بازی با وکلا مشورت خواهد کرد اما تصمیم گیرنده نهایی خودش است.

کلوپ که پیش از این درباره شرایط ماتیپ توضیحاتی داده بود به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

البته که به مشورت نیاز دارم، من وکیل نیستم اما تصمیم گیری نهایی بر عهده من است. می توانم ماتیپ را در ترکیب قرار دهم. فکر نمی کنم داور جلوی ما را بگیرد. در طی هفته ها و روزهای اخیر صحبت های زیادی کردیم. نقل و انتقالات را معمولا زودتر از این ماجرا نهایی می کنیم. مدت زمان زیادی طول کشیده اما ما یک مقدار کلافه شدیم. همه راه ها را امتحان کردیم اما در نهایت من خودم باید تصمیم بگیرم.

کلوپ همچنین در مورد محرومیت احتمالی ماتیپ در صورت استفاده از او بدون اجازه فیفا گفت:

این مسئله بعدی است. ما فعلا چیزی نمی دانیم. اکثر اوقات در زندگی می دانیم که اگر کاری را انجام دهیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما در این مورد 100 درصد مشخص نیست چه اتفاقی رخ می دهد.

ماتیپ باوجود اینکه اعلام کرده بود تمایلی برای بازی در تیم ملی کامرون ندارد به اردوی این تیم برای جام ملت های آفریقا دعوت شد. لیورپول در آخرین لحظات نام این بازیکن را از لیست خود برای بازی روز یکشنبه مقابل منچستریونایتد خط زد چون براساس قوانین فیفا یک بازیکن در چنین شرایطی اجازه بازی برای تیم باشگاهی اش را ندارد. لیورپول در حال حاضر منتظر پاسخ نهایی فیفا در مورد شرایط این بازیکن است و در صورتی که قبل از پاسخ فیفا از ماتیپ استفاده کند ممکن است با محرومیت مواجه شود.

2031