هیگواین: انتقادها از یوونتوس خیلی زیاد است؛ نه به انتقادها توجه می کنیم و نه به تمجیدها

هیگواین: انتقادها از یوونتوس خیلی زیاد است؛ نه به انتقادها توجه می کنیم و نه به تمجیدها

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است انتقادات زیادی متوجه این تیم است در حالیکه بیانکونری در صدر جدول رده بندی سری آ قرار دارد.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال رم با یک امتیاز اختلاف در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد؛ این در حالیست که یوونتوس یک بازی کمتر از رم دارد که این دیدار را باید در مقابل کروتونه انجام دهد.

به گزارش گاتزا دلا اسپورت، گونزالو هیگواین در ادامه صحبت های خود گفت:

مهم نیست؛ من از عملکرد یوونتوس در شروع رقابت های این فصل بسیار راضی هستم. ما در رده اول جدول هستیم، به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده ایم و تا مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا بالا رفته ایم.

هیگواین در مورد عملکرد شخصی خودش هم اظهار داشت:

از نقطه نظر شخصی، خیلی خوشحالم. به اندازه کافی گل زده ام. در حال حاضر به فکر این هستم که در شش ماهه بعدی پیشرفت بیشتری داشته باشم. برای بازی کردن در تیم جدید باید صبور بود. ما در جدول رده بندی در صدر قرار داریم و این به معنای آنست که عملکرد خوبی داشته ایم.

مهاجم فصل گذشته ناپولی در اظهار نظری تأکید کرده بود که یوونتوس دیگر نباید اشتباه کند، اما با اینحال انتقادات زیادی از این باشگاه می شود؛ هیگواین در این باره گفت:

بله باید بگویم بله. اما چنین مسئله ای در یک باشگاه بزرگ و تراز اول عادی است. من ده سال است که با این مسائل آشنایی دارم. هفت فصل در رئال مادرید  بازی کردم و درس های زیادی یاد گرفتم. ما نباید به انتقادات توجه کنیم، و حتی در هنگام پیروزی نباید به تعریف و تمجید دیگران گوش کنیم. همه می دانند که چه زمانی مرتکب اشتباه شده اند و چه زمانی عملکرد خوبی داشته اند؛ پس باید بر طبق آن عمل کنیم. زدن 36 گل مثل فصل گذشته در این فصل بسیار دشوار خواهد بود، اما مهم اینست که به اندازه کافی گلزنی کنیم تا بتوانیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. اعداد و ارقام برای من اهمیت چندانی ندارند، و خوشبختانه در تیم یوونتوس هم بازیکنان دیگری هم هستند که می توانند گلزنی کنند و موقعیت های گل فراوانی را خلق کنند.

2081