ندود: لوگوی جدید یوونتوس نشان دهنده میل به حرکت به‌سوی آینده و پیشرفتی عظیم است!

ندود: لوگوی جدید یوونتوس نشان دهنده میل به حرکت به‌سوی آینده و پیشرفتی عظیم است!

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن سابق تیم فوتبال یوونتوس اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه شکست بیانکونری به فیورنتینا قابل پیش بینی بود را اشتباه خواند و اظهار داشت مدافع عنوان قهرمانی باز هم برای فتح اسکودتو می جنگد.

به گزارش وب سایت نود، پاول ندود نایب رئیس باشگاه یوونتوس در گفتگویی با تلویزیون اختصاصی یوونتوس پیرامون رقابت این تیم برای کسب ششمین قهرمانی متوالی در سری آ اظهار نظر کرد و گفت:

در بازی با فیورنتینا هیچ یک از بازیکنان خوب نبودند اما ما نباید این شکست را برای خود بزرگ کنیم. ما هنوز در صدر جدول هستیم و برای فتح اسکودتو می جنگیم. رسانه ها نوشته بودند که این شکست قابل پیش بینی بود اما چنین چیزی صحت ندارد. زیرا می دانیم که هر بازی برای ما مثل یک نبرد است. یکشنبه آینده به مصاف لاتزیو خواهیم رفت و امیدوارم که در این بازی پیروز شویم. باور این مسئله بسیار سخت است که یوونتوس در دو بازی متوالی شکست بخورد.

پاول ندود در ادامه در مورد لوگوی جدید باشگاه یوونتوس هم صحبت کرد. ندود درباره این لوگو که شب گذشته از آن رونمایی شد، اظهار داشت که لوگوی جدید باشگاه را خیلی دوست دارد. در شبکه های اجتماعی اظهار نظرهای مختلفی درباره طرح جدید لوگوی باشگاه مطرح شده بود؛ بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی طرح جدید لوگوی باشگاه یوونتوس را مورد تمسخر قرار داده بودند. ندود در محل موزه علم و فناوری شهر میلان در خصوص طرح جدید لوگوی باشگاه هم گفت:

عاشق لوگوی جدید هستم، از همان اول هم آن را دوست داشتم و امیدوارم دیگران هم این طرح را دوست داشته باشند. هدف ما اینست که هم در درون زمین و هم بیرون از آن پیشتاز باشیم. به نظرم طرح جدید نمونه ای بسیار عالی است که دریچه ای به سوی جهانی دیگر را باز می کند. از طرح لوگوی جدید بسیار خوشحالم و به نظرم بسیار ابتکاری است. این طرح طراوت و تازگی به شما می دهد، و نشان دهنده میل شدید برای حرکت به سوی آینده و به دنیای دیجیتال است. به نظرم این طرح واقعاً پیشرفتی عظیم است.

2081