گالیانی: فردا تکلیف دلوفئو را مشخص خواهیم کرد

گالیانی: فردا تکلیف دلوفئو را مشخص خواهیم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - نایب رئیس باشگاه میلان تأیید کرد که وضعیت انتقال جرارد دلوفئو مشخص خواهد شد اما این بازیکن را فقط به صورت قرضی می توانیم به خدمت بگیریم.

به گزارش وب سایت نود، باشگاه میلان ایتالیا وینگر اورتون را به صورت قرضی و با شرط حق خرید به خدمت بگیرد اما اورتون قصد دارد تا این بازیکن را به شرط الزام خرید به میلان واگذار کند.

به گزارش Mediaset Premium، آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان درباره وضعیت میلان در این فصل اظهار داشت:

نمی خواهم در مورد آنچه که میلان در این فصل می تواند به دست آورد پیش بینی کنم زیرا از آینده خبر ندارم اما عملکرد تیم ما تا اینجا خیلی خوب بوده است.

گالیانی همچنین در مورد انتقال دلوفئو هم گفت:

ما در حال گفتگو برای انتقال دلوفئو هستیم، اما هنوز به توافقی دست پیدا نکردیم. مسئولان باشگاه اورتون به خوبی می دانند که ما فقط می توانیم این بازیکن را به صورت قرضی یا با شرط حق خرید به خدمت بگیریم. فردا در مورد دستیابی به راه حل مناسب بحث خواهیم کرد در غیر این صورت با بازیکنان فعلی به کار خود ادامه خواهیم داد. من تعهد دارم که تا زمانی که در پست نایب رئیس میلان فعالیت می کنم، در تمامی ساعات شبانه روز به فکر این باشگاه باشم. من کاملاً تمرکز خود را روی روسونری معطوف کرده ام. پس از پایان کارم در میلان، در مورد آینده ام فکر خواهم کرد.

2081