لحظه به لحظه با برنامه 90/ LIVE

لحظه به لحظه با برنامه 90/ LIVE

برنامه 90 روز دوشنبه 27 دی ماه از ساعت 22:40 آغاز شد.

به گزارش کاپ، حاشیه های لحظه به لحظه این برنامه به شرح زیر است:

02:09- پایان برنامه 90؛ صحبت های صادق درودگر علیه براتی به دلیل تیتراژ برنامه نیمه کاره ماند!

02:01- با وجود این که در ابتدای برنامه قرار بود به صورت زنده با کریم انصاری فرد صحبت شود، به نظر نمی رسد که زمانی برای این کار مانده باشد. مجری برنامه هم اشاره ای به این امر نکرده است!

01:58- گزارشی از مشکلات مالی شدید در باشگاه برق جدید شیراز پخش شد. این باشگاه وحید رضایی مربی موفق خود را کنار گذاشتی و اقدام به روی کار آوردن مربی کرد که برای باشگاه منابع مالی آورده بود!

01:37- صحبت های علی سامره درباره تیم های پایه استقلال

علی سامره سرمربی سابق تیم امید استقلال در گفت‌وگوبا برنامه نود درباره در تیم‌های پایه این باشگاه گفت:مشکلات مالی باشگاه استقلال آنقدر زیاد بود که وقتی پولی از سوی بازیکنی به این باشگاه می‌آمد برای بازگرداندن به تیم‌های پایه سخت بود؛ باشگاه‌های استقلال یا پرسپولیس بودجه‌ای برای پایه‌ها تصویب نمی‌کنند یا نمی‌دهند؛ امسال قرار بود پول به حساب تیم‌های پایه استقلال بیاید که اینطور نشد. روزی که ورمزیار رئیس آکادمی استقلال شد گفتند 20 نفر به اضافه سه بازیکن کمکی اضافه می‌کنیم اما ورمزیار گفتند این سه نفر را نمی‌خواهیم.

وی ادامه داد:  اخبار نادرستی در تیم ما بود که به روشن می‌گفتند؛ مخصوصا این جملات را به صفری می‌گفتم تا به روشن بگوید.

00:53- صحبت های مرتضی تبریزی

وی درباره آغاز فوتبال خود اظهار کرد: فوتبالم را از سالن‌های همدان شروع کردم و بعد به تالار هندبال همدان رفتم. پس از آن در دانشکده تربیت بدنی کرمان قبول شدم و دو سال در امیدهای مس کرمان بازی کردم. سپس برای آماده شدن در مسابقات دانشجویان کشور به همدان رفتم. در یک بازی دوستانه پاس 15 دقیقه به میدان رفتم. وقتی مدیرروستا به من گفت داخل میدان شوم گفتم نمی روم! در این دقایق چه کنم؟ اما او مرا به زمین فرستاد و پس از آن ایشان گفتند به این تیم بیایم.

تبریزی ادامه داد: قطعا تیمی که بازیکنان بومی دارد بهتر است ولی سالی که پاس تهران به همدان آمد شرایط خوبی در یکی، دو سال اول داشت و مردم شرایط خوبی می‌کردند اما برای همدان اتفاق مثبتی بود و شکل‌گیری الوند همدان نیز پس از حضور پاس اتفاق افتاد.

مهاجم ذوب‌آهن درخصوص حضور بازیکن جدید در تیم‌شان گفت: عطایا بازیکن لبنانی به تیم ما آمده که در تمرین نشان داد فوتبالیست خوبی است؛ قاسم حدادی‌فر هم رسیده که اتفاق مهمی برای تیم ما به حساب می‌آید؛ تمام بازیکنان تیم نیز حفظ شدند و ماندند.

وی در این باره که کاوه رضایی کار خوبی کرد که به استقلال رفت یا خیر؛ گفت نمی دانم

00:37-گزارشی از نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر ایران پخش شد.  ازجمله آنها می‌توان به رفتن تیموریان به تراکتورسازی، بازگشت علی کریمی به پرسپولیس، حضور محمدرضا خلعتبری و ایمون زاید در جمع سرخ پوشان، بهمن طهماسبی و فرهاد مجیدی به استقلال اشاره کرد که حضور مجیدی در تیمی ناهمگون سبب قهرمانی استقلال شد. در این بین طهماسبی بعد از رفتن از ایرسوتر به استقلال عملکرد بسیار ناموفقی داشت. ایمون زائد هم در دربی استقلال به لطف هت تریک خود به اوج شهرت رسید. پائولو سزار بازیکن سپاهانی هم در 9 بازی اول خود 7 گل برای سپاهان زد. او پس از بازی در لیگهای ازبکستان و کره الان در تایلند بازی می کند.

00:04- صبا با 7 شکست پیاپی یکی دیگر از رکوردهای ضعیف لیگ را از آن خود کرده است.

00:00- پایان صحبت های دایی:

سرمربی نفت تهران در ارتباط با سکونشین شدن مقابل استقلال ابراز کرد: هیچکس نگفته بود برای محرومیت باید چه کاری انجام دهم؛ نیروی انتظامی گفت باید کجا بنشینم؛ در دو، سه مورد تلفنی با نیمکت ارتباط برقرار کردیم و این مسئله را قبول دارم؛ من حرف‌های خود را انتقال می‌دادم و نمی‌دانم چه کسی از کنار زمین این کار را می‌کرد ولی آیا این کار در فوتبال ایران برای نخستین بار انجام می‌شود؟

دایی اظهار داشت: در جام حذفی اخراج شدم ولی برای محرومیت از قوانینی استفاده کردند که در فیفا نیست چون در لیگ برتر محرومیتم را در نظر گرفتند؛ در فضای مجازی پخش شده که مربی استقلال تا دم در رختکن همراه داوران رفته ولی من نمی‌توانم به داوران اعتراضی کنم؟

وی تصریح کرد: کمیته انضباطی ماده 66 را برای محرومیتم می‌گوید ولی کجای این ماده گفته من دو جلسه محروم و 10 میلیون تومان جریمه شوم؟؛ به این ماده استناد کردند و اشتباه در رای‌گیری داشتند.

دایی درپایان درباره فساد فوتبال اذعان داشت: فساد موقعی است که به ناحق به نفع تیم حریف خطا می‌گیرند؟؛ فساد رفتن مربی حریف با داور تا دم رخکتن است.

23:45-صحبت های علی دایی در 90:

به گزارش کاپ، علی دایی درباره دیدار تیم های نفت و استقلال اظهار داشت: یعنی چه که حق وردی شانس نداشت که این صحنه اشتباهش گل شد؟ ایشان حق ما را خورد و ما باختیم. دو سه صحنه چنین اتفاقاتی رخ داد اما داور اشتباه کرد.

وی افزود: الان اکثر گلها روی ضربات ایستگاهی است. اگر فقط یک اشتباه کرده بود می شد گفت که فقط یک بار رخ داده است. اما این مسایل یک بار دو بار نبوده است.

دایی تصریح کرد: امسال کارشناسان گفته اند که 9-8 پنالتی به نفع ما گرفته نشده است. بازیکنان حریف چند بار اخراج نشده اند. ظرفیت ما هم تا یک حدی است. صحبت من این است که حق وردی سابقه چنین داوری هایی را برای استقلال داشته است. سالی که پیکان افتاد، سعید دقیقی یک گل صحیح زد اما حق وردی این گل را نپذیرفت و سبب شد پیکان بیفتد.

وی افزود: در بازی با سپاهان داوری می گذارنداز شهرکرد و 110 کیلومتر با اصفهان فاصله دارد.

سرمربی نفت درباره اتفاقات پایان بازی با سپاهان بیان داشت: اصلا و ابدا من بازیکنانم را بیرون نکشیدم. من به بازیکنانم گفتم که به هیچ وجه شکست نمی خورید. می توانید از سخندان بپرسید. حتی از من پرسید و من گفتم به هیچ عنوان بیرون نمی آورم. ما در جام حذفی 5 بازی کرده ایم.  هفت دقیقه این تاخیر در بازی باشد، اصلا 20 دقیقه باشد. ولی چرا کامرانی فر بعد از بازی به داوری تبریک می گوید.

دایی درباره اشتباهات داوری تصریح کرد: وقتی من اشتباه کنم به تیمم ضرر می زند اما وقتی داور اشتباه می کند به دیگری ضرر می زند. او حق ندارد به کسی ضرر بزند. 

23:34- اشتباهات تاثیرگذار داور نفت و استقلال

خسرو حیدری خطایی روی آل‌کثیر انجام نداد و آل‌کثیر باید به دلیل تمارض اخطار می‌گرفت.

حمدی‌نژاد باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد.

امید ابراهیمی باید اخطار دوم را دریافت می‌کرد و کارت قرمز می‌گرفت.

 حق‌وردی اشتباه کرد و اعلام خطایی که منجر به گل استقلال شد درست نبود.

23:25- آمار مربوط به بازی نفت و استقلال

*امید ابراهیمی با 21 گل زده بهترین گلزن استقلال در سه فصل اخیر است.

*برای اولین بار در دو فصل اخیر استقلال بدون رحمتی گل نخورد.

استقلال پس از شش بازی در استادیوم تختی مقابل نفت در وقت قانونی موفق به برتری شد.استقلال در 13 بازی یک شکست متحمل شده است.

*دایی همچنان بدون پیروزی برابر منصوریان در وقت قانونی ماند.

*در ترکیب استقلال فقط سه نفر بالای 25 سال سن داشتند.

*اولین گل خورده نفت روی کاشته مستقیم در لیگ شانزدهم توسط ابراهیمی وارد دروازه این تیم شد.

23:22- آمار منصوریان در دو بخش متفاوت این لیگ. میانگین 1.3 امتیاز برای زمانی که میانگین سنی تیم بالا بود و میانگین 2 برای بازیهایی که منصوریان جوانگرایی کرده بود.

23:13- میانگین بالای تراکتورسازی در کسب امتیاز، آماری که تقریبا در تمام ادوار لیگ می توانست قهرمان شود.

23:06- کلیپ مربوط به بهترین های لیگ

گل برتر: امید ابراهیمی(برابر نفت تهران)

مهار برتر: محمدرضا اخباری(مقابل استقلال خوزستان)

موقعیت از دست رفته: جری بنگستون(برابر سیاه جامگان)

حرکات تکنیکی:  محمدصادق بارانی، فرشید اسماعیلی، محمدرضا خلعتبری، رضا خالقی‌فر، حسن جعفری، فرشاد سالاروند، داریوش شجاعیان و احسان حاج‌صفی. عزیز معبودی، دانیال اسماعیلی‌فر، فرید محمدی‌زاده، لوون هایراپتیان، سروش رفیعی، عباس عسکری، عیثی آل‌کثیر، سینا مریدی، حسن بیت‌سعید، محمد انصاری، معین عباسیان

کار تیمی برتر: ذوب‌آهن(برابر سیاه جامگان)22:57- بهترین های جدول گلزنان

22:43- اعلام مسابقه برنامه