پیتر چک: در فصل جاری تفاضل گل اهمیت بالایی دارد

پیتر چک: در فصل جاری تفاضل گل اهمیت بالایی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان با تجربه توپچی‌ها از مهاجمین این تیم خواست از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند چراکه در فصل جاری لیگ برتر، تفاضل گل اهمیت بالایی دارد.

به گزارش وبسایت نود، روز شنبه موفق شد با نتیجه 4-0 سوانسی را از پیش رو بردارد تا با اختلاف 8 امتیازی خود با تیم صدر جدول را حفظ کند و به اختلاف یک امتیازی تیم سوم جدول یعنی لیورپول برسد. با این حال دروازه بان آرسنال با ابراز خوشحالی از اینکه مهاجمین این تیم از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کردند اعلام کرد:

با توجه به رقابت شدیدی که بین تیم های بالای جدول وجود دارد باید تمامی موقعیت‌های به دست آمده را به گل تبدیل کنیم تا تفاضل گل خوبی داشته باشیم. شاید در نگاه اول بین نتیجه 3-0 و 4-0 تفاوتی وجود نداشته باشد اما هر گل می‌تواند شرایط متفاوتی را برای ما در جدول رقم بزند.

چلسی با اختلاف 5 امتیازی نسبت به تیم دوم لیگ برتر در هفته بیست و یکم این مسابقات شرایط خوبی برای ادامه این مسابقات دارد، با این حال در بین تیم‌های اول تا ششم لیگ برتر جزیره تنها دو تیم چلسی و تاتنهام تفاضل گل‌های بهتری نسبت به توپچی ها دارند. آرسنال در هفته های گذشته دیدارهای مهمی را با شکست پشت سر گذاشت، توپچی ها مقابل اورتون و منچستر سیتی شکست خوردند و مقابل بورنموث به تساوی 3-3 رسیدند تا جایگاه خود در جدول را از دست بدهند با این حال پیتر چک اعتقاد دارد این تیم هنوز شانس بازگشت به صدر جدول لیگ برتر را خواهد داشت. این تیم روز 4 فوریه باید در استمفورد بریج به مصاف چلسی برود و به این ترتیب می‌تواند با پیروزی در آن دیدار شانس خود را برای بازگشت به کورس قهرمانی افزایش دهد، چک در این خصوص افزود:

هنوز دیدارهای زیادی پیش رو داریم، باید با آمادگی مقابل حریفان صف آرایی کنیم، یک بار دیگر باید به مصاف 5 تیم مدعی قهرمانی این فصل از رقابت‌ها برویم و این شانس را داریم تا از آن ها امتیاز بگیریم، بنابراین احساس می‌کنم شرایط خوبی داریم.

1899