ونگر: این داغ ترین رقابت قهرمانی لیگ برتر انگلیس طی 20 سال گذشته است

ونگر: این داغ ترین رقابت قهرمانی لیگ برتر انگلیس طی 20 سال گذشته است

وبسایت رسمی برنامه نود - ونگر معتقد است رقابت شش تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر، تا به حال بی سابقه بوده و این باعث شده این فصل جذابترین فصل جزیره شود.

به گزارش وبسایت نود، چلسی، تاتنهام، لیورپول، آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد این فصل همگی جزو مدعیان قهرمانی هستند و در حالی که 17 بازی به پایان لیگ باقی مانده، اختلاف تیم اول و ششم 12 امتیاز است و هنوز امکان دارد جابجایی های زیادی را در صدر جدول شاهد باشیم. اما آرسن ونگر سرمربی آرسنال که موفق شده سه بار این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برساند، مدعی شده این داغ ترین رقابت برای قهرمانی لیگ برتر در طی 20 سال اخیر است:

این اولین بار در 20 سال اخیر است که در این برهه از فصل، شش تیم را می بینید که برای قهرمانی در لیگ می جنگند. فعلاً چلسی صدرنشین است، اما رقبا هم به خوبی جلو می روند، همه دارند گام به گام پیش می روند و نمی توان از حالا پیش بینی کرد. مسئله این است که چه تیمی می تواند ثبات بیشتری داشته باشد. باید روی بازی خودمان متمرکز باشیم و امیدوار باشیم با حفظ روندی خوب، رتبه نهایی خوبی را در جدول کسب کنیم. اکنون هنوز در ژانویه هستیم و در ماه فوریه، بازی های اروپایی و حذفی، برنامه را سنگین تر می کند. بازی های بزرگی نیز پیش روی تیم ها است. پس نمی توان پیش بینی کرد چه اتفاقی خواهد افتاد.

2021