کین: بازیکنان تاتنهام به چین نمی روند

کین: بازیکنان تاتنهام به چین نمی روند

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره انگلیسی تاتنهام باور دارد بازیکنان این تیم توسط باشگاه های چینی وسوسه نخواهند شد.

به گزارش وبسایت نود، هری کین که در بازی روز شنبه تاتنهام مقابل وست برومویچ موفق شد هت تریک کند تا تاتنهام به رده دوم جدول برسد عنوان کرده بازیکنان این تیم حتی در صورت دریافت پیشنهادهای سرسام آور از سوی تیم های چینی از تاتنهام جدا نخواهند شد.

کین به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

مردم راجع به آینده بازیکنان ما و احتمال رفتنشان به چین شایعه سازی خواهند کرد اما می توانید ببینید که باشگاه در چه وضعیت خوبی قرار دارد. آینده تاتنهام بسیار روشن است. ما یکی از بهترین مربیان دنیا اگر نگوییم بهترین را در اختیار داریم. مطمئنم پوچتینو حتی در صورت دریافت پیشنهادی بزرگ از سوی چینی ها در اینجا خواهد ماند. او پروژه بزرگی را اینجا آغاز کرده و ورزشگاه جدید در حال ساخت است. آینده تاتنهام روشن است.

عملکردی که در بازی مقابل وست بروم ارائه کردیم و پیروزی در چنین بازی هایی قدم بعدی است که برای فتح جام ها باید برداریم. امیدوارم این قدم را در این فصل برداریم تا شهرتی جهانی پیدا کنیم. از رفتن حتی یکی از بازیکنان مان به چین خصوصا تا دو سال آینده خیلی متعجب خواهم شد. اوضاع در باشگاه خیلی خوب است و احمقانه خواهد بود اگر بازیکنی تصمیم بگیرد در موفقیت های ما نقشی نداشته باشد.

2031