افتخاری:با رفتن بختیار جای جپاروف خالی شد/آندو باید تست بدهد

افتخاری:با رفتن بختیار جای جپاروف خالی شد/آندو باید تست بدهد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:حالا با رفتن بختیار جای جپاروف خالی شده است. 

به گزارش کاپ، سیدرضا افتخاری دباره جدایی بختیار رحمانی اظهار داشت: ما برای آوردن یک بازیکن باید یک نفر دیگر را از لیست خارج می کردیم. برای جپاروف و آندو باید این کار را انجام می دادیم. حالا با رفتن بختیار جای جپاروف خالی شده است. 

وی افزود: هنوز وضعیت شهباززاده مشخص نشده است. قبل از رفتنش با من جلسه داشت و قرار شد اگر رضایتنامه اش را گرفت به من تلفنی اطلاع بدهد تا من با او صحبت لازم را انجام دهم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت امین حاج محمدی و میثم مجیدی و اینکه آنها گفته اند قصد افشاگری دارند گفت: چیزی نداریم که بخواهند افشا کنند. چند ده میلیارد بدهی داریم که بیایند و افشا کنند. تیم های مورد نظرشان را معرفی کنند تا با آنها مذاکره کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: کسانی که کار ورزشی می کنند باید از مالیات معاف باشند. از آقای وزیر درخواست کردیم که با رییس امور مالیاتی جلسه داشته باشند تا این مشکلات حل شود. پول جونز را دادیم و دیروز این اتفاق افتاد او به مرخصی رفت و برمی گردد تا کارش را انجام دهد. 

افتخاری در پایان درباره جذب آندو تیموریان گفت: آندو باید تست پزشکی بدهد تا سپس با او صحبت های نهایی را انجام دهیم. او به باید به ایفمارک برود و سپس زیر نظر دکتر نوروزی تست بدهد این پروسه دو روز طول می کشد و همین کار را برای جپاروف هم انجام دادیم.