میلان با ۳ گل آتالانتا را شکست داد

میلان با ۳ گل آتالانتا را شکست داد

نژادفلاح: مگر قرار بود از حضور من کنار پرسپولیس در عربستان چه اتفاقی بیفتد؟!قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و هوادارانش لحظات ماندگاری را در این فصل ثبت کردند که فارغ از هر تحلیلی بود و حضور صد هزار نفری هواداران پرسپولیس تا سال‌ها در ذهن فوتبال ایران و آسیا باقی می‌ماند.

مهدوی کیا: دلال‌ها دست از سر بازیکن ۱۱ ساله هم برنمی دارندمدیر آکادمی کیا از جو به وجود آمده توسط دلال‌ها در اطراف بازیکنان نوجوان تیمش ناراضی است.

فیفای «سپ بلاتر» و چالش های پیش روانتخابات این دوره ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) که به روی کارآمدن دوباره «سپ بلاتر» سوئیسی انجامید، بیش از دوره های دیگر با حاشیه همراه بود. فوتبال در دوره بلاتر گرچه بیشتر جهانی شده است و از انحصار کشورهای خاص خارج شده اما مساله گسترش فساد در این نهاد بین المللی همچنان بر عملکرد آن سایه افکنده است.

غرامت سنگین برای فسخ قرارداد برانکوفسخ قرارداد سرمربی کروات پرسپولیس غرامت سنگینی برای این باشگاه به همراه خواهد داشت.

اهالی ورزش و فوتبال از محمد مایلی‌کهن عیادت کردندبرخی چهره های مطرح ورزش و فوتبال با حضور در بیمارستان از سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران عیادت کردند.

همراهی سیدجلال حسینی با تیم ملی در هاله‌ای از ابهاممدافع باتجربه تیم ملی شاید در سفر به ازبکستان و ترکمنستان نتواند تیم ملی را همراهی کند.

موتومبا ممنوع‌الخروج شدمهاجم سوئدی - اوگاندایی پیشین راه‌آهن ممنوع‌الخروج شد.

مرگ صدها کارگر در جریان ساخت‌وسازها برای جام جهانی قطرسازمان عفو بین‌الملل از مرگ صدها کارگر در حین آماده‌سازی قطر برای برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر داد.

گری نویل:لیونل مسی و کریس رونالدو جام جهانی را تحریم کنندمدافع پیشین منچستریونایتد در مقاله ای که در روزنامه تلگراف به چاپ رسید از دو ستاره فوتبال جهان خواست جام جهانی را تحریم کنند.

درخواست ایتالیایی‌ها از اف بی آی برای تحقیق در مورد نتایج کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲پیروزی ۲-۱ کره جنوبی مقابل ایتالیا و برتری ۵-۳ آنها در ضربات پنالتی برابر اسپانیا در جام جهانی ۲۰۰۲ کره - ژاپن هنوز برای خیلی از فوتبال دوستان این دو کشور قابل قبول نیست.

دور بعدی اعلام جرم مقامات آمریکایی علیه مسئولان فوتبال در راه استروزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا احتمالا دور دیگری از اعلام جرم علیه مقامات فوتبال را در دست اقدام دارد.

واکنش بلاتر به فساد در سازمان متبوعش پس از انتخاب پنج‌باره به ریاست فیفابلاتر، هشتمین رئیس فیفا که برای پنجمین بار به این عنوان انتخاب شد، در اختتامیه شصت و پنجمین نشست سالیانه این سازمان از عزم جدی خود برای مبارزه با فساد در سازمانش سخن گفت.

ارتباط مشکوک بین پرچم‌ها و شایعه بمب گذاری در مقر فیفابه رغم ادعا و پیش بینی مقامات امنیتی تعداد معترضان فلسطینی و صلح طلبان ضد رژیم صهیونیستی آنقدر زیاد شد که تنها یک شایعه می توانست اوضاع را آرام کند.

یک افشاگری بزرگ دیگر؛آلمان هم برای میزبانی جام‌جهانی رشوه داد!به نظر می‌رسد پرداخت رشوه به فیفا برای کسب میزبانی جام‌جهانی یکی از اصول اولیه بزرگترین سازمان فوتبالی جهان است و حتی قهرمان جهان هم از این قاعده مستثنی نیست.

تبانی و فساد به جام جهانی ۲۰۰۲ هم کشیده شدروزنامه کوریره دلا اسپورت مدعی شده است که داور دیدار اسپانیا و کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲ توسط جک وارنر تعیین شده بود.