پیش بازی تورینو – میلان؛ روسونری ها به دنبال ادامه روند پیروزی ها

پیش بازی تورینو – میلان؛ روسونری ها به دنبال ادامه روند پیروزی ها

وبسایت رسمی برنامه نود - با اینکه میلان در نبرد میانه هفته در رقابت‌های کوپا ایتالیا موفق شد تورینو را با حساب 2-1 از پیش بردارد اما این دیدار شرایط کاملا متفاوتی خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم تورینو و میلان در هفته بیستم سری آ ایتالیا در ساعت 23:15 دقیقه روز دوشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تورینو که در 3 دیدار گذشته خود موفق به پیروزی نشده است در حال حاضر در رتبه هشتم سری آ قرار دارد، این تیم با اختلاف 4 امتیازی نسبت به تیم هفتم جدول یعنی اینتر میلان قرار دارد.  تورینو هفته گذشته را با تساوی 0-0 مقابل ساسولو به پایان برد تا دومین کلین شیت پیاپی برای جو هارت رقم بخورد. با این حال این تیم در دیدار کوپا ایتالیا مقابل میلان با حساب 2-1 شکست خورد تا روند عدم پیروزی این تیم ادامه یابد. پس از اینکه میهایلوویچ از سرمربیگری میلان اخراج شد و تیم تحت هدایت  او در دیدار میانه هفته مقابل تیم سابقش شکست خورد، او فرصت خوبی دارد تا انتقام بزرگی از میلان بگیرد. اینکه انتظار داشته باشیم تا تورینو با ارائه نمایشی سراسر هجومی مقابل میلان به میدان برود بسیار دور از ذهن خواهد بود اما شاگردان یکی از  بهترین ضربه ایستگاهی زنان سال‌های نه چندان دور سری آ می‌توانند با پرس شدید تعادل تیمی میلان را از بین ببرند و شکستی شوک آور را به روسونری‌ها تحمیل کنند. هر چند که تورینو در فاز هجومی شرایط خوبی نداشته است اما به نظر می‌رسد میهایلوویچ با اعتماد به زدنیک زمان می تواند شرایط خوبی را در خط حمله داشته باشد.

در سوی مقابل روسونری ها با اینکه 2 دیدار گذشته خود به پیروزی رسیده‌اند اما در 6 دیدار گذشته خود با 3 برد، دو تساوی و یک شکست نوسان زیادی داشته اند. شاگردان مونتلا در حال حاضر در رتبه پنجم سری آ قرار دارند و تنها 4 امتیاز کمتر از تیم چهارم جدول یعنی لاتزیو دارند، با این حال شاگردان مونتلا در تلاش هستند تا برای فصل آینده بتوانند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند. میلان هفته گذشته را با پیروزی 1-0 مقابل کالیاری به پایان رساند تا کارلوس باکا بار دیگر گل پیروزی بخش شاگردان مونتلا را به ثمر برساند.

محرومین و مصدومین دو تیم:

مولینارو به دلیل مصدومیت قطعا این دیدار را از دست خواهد داد هرچند که کاستان می‌تواند برای تورینو به میدان برود. همچنین آفریه آکوا نیز به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقای جنوبی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. در سوی مقابل وینچنزو مونتلا بار دیگر نمی‌تواند از مونتولیوو و ماتیاس فرناندز به دلیل مصدومیت در ترکیب تیمش استفاده کند.

آمار مربوط به این دیدار:

میلان در 19 دیدار آخر خود مقابل تورینو شکست نخورده است.

تورینو در 3 دیدار پایانی خانگی خود مقابل میلان به تساوی دست یافته است.

تورینو در 39 دیدار آخری که در سری آ مقابل میلان به میدان رفته است تنها یک بار موفق به پیروزی شده است.

در 5 دیدار گذشته این دو تیم، 4 بازیکن از زمین بازی اخراج شده اند که سهم میلانی‌ها 3 اخراج بوده است.

میلان در فصل جاری هنوز از روی ضربه پنالتی دروازه‌اش باز نشده است، این تیم در مجموع دو بار به حریفان پنالتی داده است که یکی از آن‌ها مقابل تورینو بوده است.

میلان با متوسط سنی 25 سال و 190 روز جوانترین تیم سری آ را دارد.

تورینو یکی از قربانیان مورد علاقه باکا است. کارلوس باکا با چهار گلی که مقابل تورینو به ثمر رسانده است وضعیت بهتری نسبت به سایر بازیکنان میلان دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscore:

1899