جیمی کرگر: هرگز تصور نمی‌کردم ابراهیموویچ و رونی بتوانند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند

جیمی کرگر: هرگز تصور نمی‌کردم ابراهیموویچ و رونی بتوانند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند

وبسایت رسمی برنامه نود - جیمی کرگر پیش از دیدار حساس منچستر یونایتد و لیورپول اعلام کرد هرگز تصور نمی‌کرده است که زلاتان ابراهیموویچ و وین رونی بتوانند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند.

به گزارش وبسایت نود، پس از اینکه ابراهیموویچ 4 سال افتخار آمیز را در پاریسن‌ژرمن به پایان برد در تابستان گذشته به صورت آزاد از باشگاه پاریسی به منچستر یونایتد منتقل شد تا بار دیگر تحت نظر ژوزه مورینیو به میدان برود. این بازیکن سوئدی در حال حاضر با 13 گلی که در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است برترین گلزن شیاطین سرخ به حساب می‌آید. با این حال جیمی کرگر که این روزها به عنوان کارشناس ورزشی فعالیت می‌کند، در آخرین یادداشت خود در نشریه Daily mail در خصوص این بازیکن کهنه کار و آماده توضیح داد:

زمانی که زلاتان به منچستر یونایتد پیوست احساس می‌کردم خرید خوبی برای این تیم خواهد بود هرچند که احساس می‌کردم او بیش از 12 ماه نمی‌تواند در این تیم حضور داشته باشد. علاوه بر این هرگز تصور نمی‌کردم زلاتان و وین رونی بتوانند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند اما عملا این دو شرایط فوق العاده‌ای داشته اند و همین امر باعث شده است تا یونایتدها به فکر تمدید قرارداد او باشند. هرچند که زلاتان به دلیل بیماری موفق نشد در دیدار رفت از نیمه نهایی جام اتحادیه در مقابل هال سیتی به میدان برود اما وضعیت بدنی او فوق العاده است و برای درک بهتر این مسئله تنها کافی است به گل‌هایی که او در دیدار مقابل منچستر سیتی و اورتون به ثمر رسانده است نگاه کنید. قبل از تعطیلات کریسمس از او به عنوان بهترین خرید سال 2016 نام بردم، او تا به حال بیش از 29 بار به قهرمانی های مختلف رسیده است و در حالیکه بیش از 30 سال سن دارد همچنان نمایش‌های خارق العاده ای دارد.

به نظر می‌رسد زلاتان بار دیگر در دیدار مقابل لیورپول در ترکیب ثابت منچستر یونایتد قرار بگیرد هرچند که این تیم در غیاب او نیز موفق شد با حساب 2-0 حال سیتی را از پیش رو بردارد.

1899