کلوپ: لیورپول توانایی ذهنی برای تقابل با منچستریونایتدِ آماده را دارد

کلوپ: لیورپول توانایی ذهنی برای تقابل با منچستریونایتدِ آماده را دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - کلوپ معتقد است بازیکنان تیمش از نظر ذهنی و روحی، آماده جدال حساس با منچستریونایتد هستند.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که منچستریونایتد در نه بازی قبلی خود پیروز شده است و روند خیلی خوبی را پشت سر می گذارد، اما در آن سمت میدان، لیورپول اصلاً شرایط خوبی را تجربه نکرده است، تیم یورگن کلوپ در سه بازی گذشته خود که هر یک در تورنمنتی مختلف بوده است، پیروز نشده است. دو تساوی و یک شکست برای قرمزهای آنفیلد در سه مسابقه اخیر رقم خورده است. اما یورگن کلوپ اعتقاد دارد تیمش توانایی ذهنی برای حضور در دیدار حساس مقابل یونایتد را دارد:

هر کاری که انجام دهیم یا هر اتفاقی که بیفتد، ذهنیت و شخصیت بازیکنانم را دچار تغییر نمی کند، چرا که ذهنیت آن ها فوق العاده است. اگر نتوانیم در دیدار مقابل یونایتد عملکرد خوب مان را معرض نمایش بگذاریم، به خاطر دلایل دیگر است. در بازی مقابل برنلی، با 80 درصد تملک توپ، شکست خوردیم. اما 100% این فرصت را داریم تا در الدترافورد پیروز شویم. خیلی ها از این صحبت می کنند که یونایتد فرم خوبی دارد و لیورپول در شرایط خوبی قرار ندارد ولی فکر می کنم اکنون زمان مناسبی است تا این روند را پایان دهیم.

در بازی مقابل یونایتد باید به چیزهای دیگری فکر کنیم، در این بازی نمی توانیم به تملک 80 درصدی روی توپ فکر کنیم. بنابراین باید روی چیزهای دیگر متمرکز شویم. مشتاقانه منتظر این بازی هستیم چرا که تصور می کنیم با سازماندهیِ خوب می توانیم برای حریف مشکل ایجاد کنیم.

2021