شزنی: از اینکه آرسنال و رم برای داشتن من با یکدیگر رقابت می کنند خوشحالم

شزنی: از اینکه آرسنال و رم برای داشتن من با یکدیگر رقابت می کنند خوشحالم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان تیم فوتبال رم ایتالیا که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست، اظهار داشت از اینکه دو باشگاه آ اس رم و آرسنال برای در اختیار داشتن او تا این اندازه تلاش می کنند، بسیار خوشحال است.

به گزارش وب سایت نود، وویچک شزنی دروازه بان قرضی تیم رم ایتالیا برای فصل آینده همچنان بلا تکلیف است زیرا مناقشه بین آ اس رم ایتالیا و آرسنال همچنان بی نتیجه مانده و هنوز مشخص نیست که شزنی فصل آینده را در کدام تیم حضور خواهد داشت. شزنی لهستانی علیرغم آنکه در بلا تکلیفی به سر می برد، اما می گوید از اینکه دو باشگاه ایتالیایی و انگلیسی برای به خدمت گرفتن او تا این اندازه تلاش و تقلا می کنند، بسیار خوشحال است و از این اتفاق خیلی لذت می برد.

وویچک شزنی در دو فصل اخیر با قراردادی قرضی در سری آ حضور داشت اما در حال حاضر وضعیت انتقال قطعی او به باشگاه ایتالیایی مشخص نیست و او همچنان در بلا تکلیفی به سر می برد. شزنی که از سال 2006 در آرسنال حضور داشته معتقد است که سرنوشت آینده او در دست آرسن ونگر است. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، در خصوص وضعیت تیم سال آینده اش گفت:

خودم هم دوست داشتم وضعیتم برای فصل آینده را بدانم. سرنوشت آینده من در دست آرسن ونگر است، کسی که از 16 سالگی به او اطمینان کامل داشته ام. همه چیز کاملاً به نظر ونگر بستگی دارد. هیچ بند اضافه یا تبصره ای در قرارداد من ثبت نشده است. اما باید بگویم از اینکه دو باشگاه بزرگ برای در اختیار گرفتن تو این همه تلاش می کنند و علیه یکدیگر جبهه می گیرند، بسیار لذت بخش است و از این اتفاق خیلی خوشحالم.

این دروازه بان 26 ساله لهستانی که در پنج بازی آخر خود در سری آ سه بار کلین شیت کند، نقش مهمی در جایگاه فعلی تیم رم در سری آ داشته؛ وی تأکید می کند اسپالتی که در فصل گذشته جایگزین رودی گارسیا بر روی نیمکت تیم رم شد، اعتماد به نفس او را به طرز چشمگیری بالا برده است. شزنی با قاطعیت به این مسئله اشاره کرد که رم به هیچ وجه دست از رقابت برای کسب عنوان قهرمانی سری آ بر نمی دارد. شزنی در ادامه گفت:

کار کردن با رودی گارسیا بسیار لذت بخش است اما خود من از زمان حضور اسپالتی روی نیمکت تیم، اعتماد به نفس پیدا کردم. چیزهای زیادی از اسپالتی یاد گرفته ام به ویژه در مورد اینکه چگونه بازی را از عقب زمین شروع کنم. ما آرزوهای خیلی بزرگی داریم و بسیار جاه طلب هستیم. آ اس رم تیم دوم جدول سری آ نیست، بلکه تیمی است که می تواند برای کسب عنوان قهرمانی در ایتالیا با تیمی مثل یوونتوس رقابت کند. 

2081