واتسکه: هر بازیکنی قیمت خاص خود را دارد حتی اوبامیانگ

واتسکه: هر بازیکنی قیمت خاص خود را دارد حتی اوبامیانگ

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر اجرایی باشگاه بورسیا دورتموند با ابراز اطمینان از عدم جدایی مهاجم گابنی تیمش، اذعان داشت حتی بازیکنان بزرگی مثل اوبامیانگ قابل معامله هستند.

به گزارش وب سایت نود، هانس یواخیم واتسکه به این مسئله اقرار می کند که در صورتی که قیمت پرداختی برای هر بازیکنی از سوی باشگاه های خریدار منطقی و مورد توافق باشد، حتی پیر امریک اوبامیانگ هم می تواند از دورتموند جدا شود. در عین حال، واتسکه با اطمینان از ماندن مهاجم تیم ملی گابن در این باشگاه حرف می زند. چندی است که مدام اخباری مبنی بر انتقال اوبامیانگ به سایر تیمها به گوش می رسد و گفته می شود که خود اوبامیانگ علاقه بسیار زیادی برای بازی در تیم کهکشانی رئال مادرید دارد.

علیرغم گزارش های متعددی که در مورد جدایی مهاجم 27 ساله بورسیا دورتموند منتشر می شود، اما واتسکه هیچ نگرانی از بابت آینده این بازیکن ندارد. مدیر باشگاه دورتموند در گفتگویی با هفته نامه بیلد اظهار داشت:

فکر نمی کنم که خود اوبامیانگ قصد داشته باشد به تیم های متوسط یا ضعیفی منتقل شود. طی دو سال گذشته، صحبت های زیادی در خصوص انتقال این بازیکن مطرح شده اما او هنوز در دورتموند بازی می کند. قضیه اوبامیانگ هم مثل داستان مارکو رویس است. برخی افراد هر روز به طور خیالی مارکو رویس را به یک تیم منتقل می کردند، در حالیکه رویس هنوز در کنار ماست. البته صرفنظر از اینکه در مورد چه کسی صحبت می کنیم، باید بپذیریم که هر بازیکنی در فوتبال قیمتی دارد.

واتسکه در ادامه درباره اینکه آیا بورسیا دورتموند قصد فروش این بازیکن را دارد یا خیر، اینگونه پاسخ داد:

باید بگویم ما حتی به انتقال او فکر هم نمی کنیم زیرا در حال حاضر هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. هر وقت که پیشنهاد چشمگیر و با ارزشی برای اوبامیانگ به دست ما برسد، آنگاه در مورد آن بحث و مذاکره خواهیم کرد. اما این حرف به معنای آن نیست که او قطعاً باشگاه را ترک خواهد کرد. اوبامیانگ هنوز هم قرارداد طولانی تا سال 2020 با بورسیا دورتموند دارد.

2081