هیگواین: به مسی توصیه می کنم یوونتوسی شود

هیگواین: به مسی توصیه می کنم یوونتوسی شود

وبسایت رسمی برنامه نود - گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس در مورد شرایط خود در این تیم و آینده بازیکنانی مثل مسی و دیبالا صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود ، ال پیپیتا در مورد تجربه نیم فصل حضور در تورین بیان کرد :

تجربه حضور در این جا عالی است. وقتی پیشنهاد را پذیرفتم می دانستم که چه چیزی پیش روی من است. فشار روی یوونتوس و رئال مشابه هم است. همیشه برای همه جامها می جنگیم. بردن با یووه تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد و به جنگیدن ادامه خواهیم داد. این  جا همه عطش بردن جامها را دارند. با این که پنج سال قهرمان لیگ  شده اند اما همچنان تشنه بردن جامها هستند و برای اهدافشان تلاش می کنند. تمرین کردن با بهترین های دنیا زیباست. عطشی که در هر تمرین وجود دارد بی نظیر است. وقتی با بهترین ها تمرین کنی بهتر می شوی.

مهاجم آرژانتینی در مورد تقابل با هم تیمی های سابقش در ناپولی هم صحبت کرد:

بازگشت به سن پائولو برایم خیلی احساسی خواهد بود. سه سال بی نظیر را در آن جا داشتم و از هواداران متشکرم. با بسیاری از هم تیمی های سابقم شامل ساری در تماس هستم. با ده لائورنتیس، مدیر باشگاه تماسی نداشتم. زمانی که برادرم به من گفت که یووه من را می خواهد آرام شداشتم. تصمیم مشکلی بود. این تصمیم دو روزه نبود. هدف اصلی ام بردن جامها بود. قطعا برایم قهرمانی با یوونتوس از توپ طلا مهم تر است.

هیگواین در مورد َآینده دو هموطنش مسی و دیبالا بیان کرد:

یوونتوس می تواند هر بازیکنی را که می خواهد بخرد. به مسی توصیه می کنم که به این جا بیاید. جدایی دیبالا؟ شرایط مشخص است. او مشکلی با شایعات ندارد و تنها تمنرکزش این است که به قهرمانی تیم کمک کند و سالهای زیادی در این جا بماند.

1140