اعتراض دسته جمعی به داور (عکس)

اعتراض دسته جمعی به داور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های لیگ یک همانند بازی های لیگ برتر و در برخی از صحنه ها داوران مرتکب اشتباه در قضاوت می شوند اما پر رنگ تر از اشتباهات داوران اعتراض بازیکنان تیم ها به قضاوت است که به صورت یک اپیدمی در آمده.حتی در صحنه هایی که علم داریم تیم داوری درست قضاوت کرده باز هم بازیکنان به داور اعتراض می کنند. گویی بازیکنان تیم ها موظف هستند در هر صحنه ای که به ضرر آنها سوت یا پرچم زده می شود چه درست و چه نادرست اعتراض کنند! آنهم به صورت دسته جمعی. نمونه این اعتراضات را در بازی دیروز پرسپولیس و سایپا هم دیدیم. 

اعتراضات بازیکنان دو تیم به قضاوت داور به گونه ای شده بود که گویی فراموش کرده بودند به جای اعتراض به داور باید فوتبال بازی کنند و برای فوتبال کردن به زمین آمده اند نه اعتراض به داور. داوری که البته در جریان بازی با بازیکنان دو تیم مهربان بود و می توانست عزت الله پور قاز از تیم سایپا و هم چنین کمال کامیابی نیا از تیم پرسپولیس را اخراج کند. 

به هر صورت این اپیدمی زیبایی های فوتبال را کم خواهد کرد. نکته جالب در این بین اعتراضات دسته جمعی بازیکنان تیم ها است. انگار اگر کاپیتان اعتراض بکند نمی تواند پیام را به داور بدهد و همه باید با هم و یک صدا فریاد بزنند. آنهم در همه صحنه ها و همان طور که گفته شد این حرفه ای نیست و فوتبال و زیبایی هایش را تحت الشعاع قرار خواهد داد.