عباسی: نام جدید باشگاه، قوز بالای قوز برای سیاه جامگان است

عباسی: نام جدید باشگاه، قوز بالای قوز برای سیاه جامگان است

مدیرعامل سیاه جامگان گفت: اگر صادقانه بگویم در صورتی که به ابتدای فصل برگردیم تیم را واگذار می کردم. 

به گزارش کاپ، علی عباسی درباره تغییرات مدیریتی در سیاه جامگان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی واقعا دیگر خسته شده ایم و دوست داریم کارهای اقتصادی جدیدی برای درآمدزایی صورت بگیرد. امیدواریم استانها به داد خودشان برسند. در نیم فصل عزیزی جایگزین کاظمی شد.

وی افزود: با توجه به این که کاظمی قراردادش را با ما فسخ نکرده بود باید ابتدا این کار را می کرد و آن گاه با ماشین سازی قرارداد می بست ولی قوانینی وجود دارد که فقط در کشور ما وجود دارد و کاظمی هم یک طرفه فسخ کرد.

مدیرعامل سیاه جامگان بیان داشت: امروز استادیوم نبودم اما به نظرم تیم ما منسجم تر بازی کرد. ما با آوردن بازیکنان جدید به تیممان صرفه جویی 2 میلیاردی کردیم. عزیزی از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرده بود و اگر مرتکب اشتباه نمی شدیم می توانستیم امتیاز کسب کنیم.

عباسی درباره نام جدید بارثاوا برای تیم سیاه جامگان گفت: ما به نام سیاه جامگان ابومسلم علاقه زیادی داریم و 6 سالی است که از چنین اسمی استفاده می کنیم. در میان نامهای پیشنهادی مردم نام مشکی پوشان بارثاوا که نام قدیمی خراسان است، را پسندیده ایم.

عباسی اذعان داشت: همه جا اسامی شهر را روی تیم ها می گذارند. به همین خاطر در گذشته به اسم اف.ث. مشهد هم فکر کرده بودیم اما این نام برای ما قوز بالای قوز شده است. از سه منبعی که فیفا برای درآمدزایی پیش بینی کرده است، ما در ایران هیچ کدام را نداریم.

وی درباره بدهی های تیم اضافه کرد: اگر صادقانه بگویم در صورتی که به ابتدای فصل برگردیم تیم را واگذار می کردم. در روز آخر سال گذشته با بقای تیم در لیگ خیلی سبب شادی مردم شدیم. در این صورت فکر می کنم که هر کسی جای ما بود همین کار را می کرد. با این که در این شرایط سخت داریم تیم را اداره می کنیم اما ایرادات زیادی از ما گرفته می شود. کل قرارداد بازیکنان ما در نیم فصل به 3.5 میلیارد تومان می رسد. بخش خصوصی هیچ گاه بدهی اضافی تولید نمی کند اما تیم های دولتی چنین کاری را نمی کنند و بدهی ها تلنبار می شود. البته در حال حاضر تیم یکدست تر شده و بازیکنان با انگیزه بیشتر کار می کنند. در ایران بین بازیکن میلیاردی لیگ برتر و بازیکن 50 میلیونی لیگ یک تنها 25-20 درصد تفاوت است.