اینتر به دنبال جذب مدافع کروات اتلتیکو مادرید؛ ورسالیکو در راه بازگشت به سری آ

اینتر به دنبال جذب مدافع کروات اتلتیکو مادرید؛ ورسالیکو در راه بازگشت به سری آ

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال اینتر قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه یک مدافع را به خدمت بگیرد و گفته می شود که مسئولان این باشگاه در حال بررسی شرایط مدافع اتلتیکو مادرید اسپانیا هستند.

به گزارش وب سایت نود، ورسالکیو مدافع ملی پوش کرواسی که تابستان امسال با جدایی از ساسولو به اتلتیکو مادرید پیوست، مورد توجه مسئولان باشگاه اینتر قرار دارد. نراتزوری قصد دارد تا در صورت امکان این بازیکن 25 ساله را در نقل و انتقالات ژانویه با قرارداد قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش Mediaset Premium، ورسالیکو مدافع راست اتلتیکو مادرید از حضور در این تیم مادریدی راضی نیست، با آمار یک گل زده و یک پاس گل، تنها 10 بازی در ترکیب این تیم در تمامی رقابتها به میدان رفته است. در همین حال، اینتر که قصد دارد با جذب یک مدافع در نقل و انتقالات زمستانی، خط دفاعی خود را تقویت کند، نیم نگاهی به مدافع فصل پیش ساسولو دارد.

لازم به ذکر است که اینتر به دلیل عدم توجه به قوانین بازی جوانمردانه مالی، نمی تواند هیچ بازیکنی را با قرارداد قطعی به خدمت بگیرد و به همین علت مسئولان باشگاه قصد دارند تا ورسالیکو را با قرارداد شش ماهه و به صورت قرضی به ترکیب خود اضافه کنند. ورسالیکو که در نقل و انتقالات تابستان پیشنهادات زیادی از تیم های مطرح ایتالیایی نظیر یوونتوس، رم، اینتر، ناپولی و میلان داشت، سرانجام با قراردادی به ارزش 16 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست اما شنیده می شود که او اکنون از این انتخاب بسیار پشیمان است.

2081