پیروزی ذوب‌‌آهن مقابل سیاه‌جامگان/ صعود شاگردان حسینی به رده سوم جدول

پیروزی ذوب‌‌آهن مقابل سیاه‌جامگان/ صعود شاگردان حسینی به رده سوم جدول

وبسایت رسمی برنامه نود -  سفید و سبزپوشان اصفهانی موفق شدند با شکست سیاه‌جامگان مشهد، به جایگاه سوم جدول صعود کنند.به گزارش وبسایت نود ،‌ تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سیاه‌جامگان مشهد از ساعت 15 امروز (جمعه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید. یاسر فیضی در دقیقه 67 تک‌گل این بازی را به ثمر رساند.

ذوب آهن اصفهان

رشید مظاهری؛ محمد نژادمهدی؛ وحید محمدزاده؛ دانیال اسماعیلی فر؛ مهران درخشان مهر؛ محمد ستاری (53- یاسر فیضی)؛ مهدی مهدی پور؛ محمدرضا حسینی؛ احسان پهلوان؛ مهدی رجب زاده؛ جری بنگستون

سرمربی: سید مجتبی حسینی

سیاه جامگان مشهد

محمد ناصری؛ پیام ملکیان؛ میثم حسینی؛ حسین بادامکی (73- میلاد میداوودی)؛ مصطفی احمدی؛ مرتضی رنجبر (60- روح الله سیف الهی)؛ رضا زارعی؛ محسن آذرباد؛ وحید عسگری؛ سالار افراسیابی؛ عباس عسگری

سرمربی: خداداد عزیزی

شرح بازی

دقیقه 12: شوت از راه دور بنگستون اولین صحنه بازی را رقم زد؛ ناصری به خوبی روی این توپ واکنش نشان داد.

دقیقه 25: اسماعیلی فر توپی را روی دروازه سیاه جامگان ارسال کرد که این توپ در نزدیکی دروازه به بنگستون رسید اما مهاجم ذوب آهن نتوانست از این موقعیت بسیار عالی استفاده کرده و ضربه سر او راهی خارج از میدان شد.

دقیقه 25: داحسان پهلوان دومین فرصت گلزنی ذوب آهن در کمتر از یک دقیقه را از دست داد.

دقیقه 26: سیاه جامگان صاحب یک ضربه آزاد شد که عباس عسگری پشت این توپ ایستاد و با یک شوت خوب دروازه میزبان را تهدید کرد و توپ با فاصله بسیار اندک از بالای دروازه به خارج رفت.

دقیقه 30: سانتر مهدی پور از جناح راست روی سر محمد حسینی فرود آمد و این بازیکن با چرخش سر به توپ ضربه زد اما توپ از کنار دیرک عمودی دروازه سیاه جامگان به بیرون رفت.

دقیقه 36: احسان پهلوان در میانه میدان صاحب توپ شد و با جا گذاشتن یکی دو بازیکن حریف، یک تنه به سمت دروازه تیم مشهدی حرکت کرد و به طور اتفاقی در موقعیت تک به تک با دروازه بان سیاه جامگان قرار گرفت اما ضربه او با برخورد به دروازه بان برگشت داده شد. توپ برگشتی هم روی خط محوطه جریمه به محمد حسینی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 40: بازیکنان ذوب آهن حرکتی را از سمت چپ آغاز کرده و توپ را روی دروازه حریف ارسال کردند که ناصری با یک دست توپ را دور کرد و باز هم توپ به محمد حسینی رسید؛ ضربه پای چپ حسینی باز هم از کنار دیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 54: حسینی با یک حرکت بسیار تند و تیز از سمت راست و عبور از مدافع مستقیم، پاس زمینی را به محوطه شش قدم حریف ارسال کرد اما مدافعان سیاه جامگان توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 55: بنگستون از سمت راست توپ زمینی را به احسان پهلوان در پشت محوطه جریمه سپرد و ضربه فنی پهلوان با پای راست از کنار دیرک دروازه ناصری به اوت رفت.

گل ذوب آهن اصفهان توسط یاسر فیضی

دقیقه 68: ذوب آهن مزد برتری در اکثر دقایق بازی و حملات پرتعداد خود را گرفت. مهدی پور پا به توپ در عمق خط دفاعی سیاه جامگان حرکت کرد و در نزدیکی محوطه جریمه حریف با یک پاس بغل پا، یاسر فیضی تازه وارد را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک شوت نه چندان محکم توپ را به کنج دروازه سیاه جامگان فرستاد تا تعویض طلایی مجتبی حسینی لقب بگیرد.

دقیقه 82: پمدافعان سیاه جامگان که پاس بازیکن ذوب آهن به پشت خط دفاعی سیاه جامگان به بنگستون رسید و در یک موقعیت بسیار عالی تک به تک با دروازه بان سیاه جامگان و در حالیکه یاسر فیضی را هم در کنار خود می دید، قصد داشت با حرکت انفرادی ناصری را دریبل کند که دروازه بان تیم مشهدی بنگستون را ناکام گذاشت و توپ را دفع کرد.

دقیقه 87: بازیکنان سیاه جامگان برای جبران گل خورده در تدارک حمله روی دروازه میزبان بودند اما در یک غافلگیری توپ را از دست دادند تا رجب زاده به سرعت سمت دروازه سیاه جامگان حرکت کرد و در حالیکه تنها یک مدافع سیاه جامگان در مقابل سه بازیکن ذوب آهن کاری از پیش نمی برد، خود بازیکنان ذوب آهن بهترین فرصت برای زدن گل دوم را از دست دادند و توپ را به بالای دروازه این تیم فرستادند.

2020