انریکه: مسی برای من بهترین است، نباید این داستان را کش بدهیم

انریکه: مسی برای من بهترین است، نباید این داستان را کش بدهیم

سرمربی بارسلونا بازی سختی را مقابل لاس پالماس پیش بینی کرده است.

به گزارش کاپ، لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی با لاس پالماس گفت: لاس پالماس سبکی مثل ما دارد، برای همین باید توپ را حفظ کنیم و فضا ایجاد کنیم. دیدن بازی های آنها برای من لذت بخش است، اما بازی کردن مقابلشان نمی تواند جالب باشد، بازی فردا بسیار مهم است. می خواهم از ابتدا روی حریف فشار بیاوریم و بازی خانگی را ببریم.

انریکه در خصوص قرعه بارسلونا در کوپا گفت: وقت آن رسیده که در آنوئتا ببریم. بازی سختی هست و سوسیداد فوتبال خوبی بازی می کنه، بازی متفاوتی خواهد بود.

سرمربی بارسلونا درباره شایعات تمدید قرارداد مسی گفت: نمی خواهم وارد این مسائل شوم. شنیدم بعضی ها در خصوص او چه می گویند، اما مثل همیشه می گویم که مسی بهترین است. من، باشگاه و همه اهمیت مسی را می دانیم و می خواهیم او با ما بماند. گراتاکوس(مدیر ارتباط بارسا) هم به این موضوع اشاره داشت، اما نباید این داستان را کش بدهیم.

ما در راست مسی را داریم و در چپ نیمار را. مسی همچنین به وسط می آید و بازی سازی می کند که این فوق العاده است. هر کسی که در سمت راست بازی می کند باید آگاهی داشته باشد که در چه پستی است. امیدوار هستم کل تیم آماده باشد زیرا تقویم مهم و طولانی در پیش داریم.